Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Aγαπητέ Άγιε Bασίλη,


Τά ΄μαθες; Τέλειωσε το βράδυ στις 18 Δεκεμβρίου η Σύνοδος της Κοπεγχάγης για την κλιματική αλλαγή και οι 115 ηγέτες κατέληξαν, λέει, σε μια συμφωνία μη δεσμευτικού χαρακτήρα. Τώρα τι συμφωνία είναι αυτή που δε δεσμεύει κανέναν από αυτούς που την κάνουν, δεν μπορώ να καταλάβω.

Η νέα συμφωνία έχει ως στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% μέχρι το 2050 σε σχέση με τα επίπεδα του 1990, χωρίς όμως να δεσμεύονται τα αναπτυγμένα κράτη με συγκεκριμένα ποσοστά μείωσης.

Βέβαια, Άγιε μου Βασίλη, το πιο σημαντικό είναι ότι οι 115 συμφώνησαν ότι συμφωνούν να μειωθεί η θερμοκρασία της γης κατά 2 βαθμούς, αλλά δε συμφώνησαν στις ενέργειες που πρέπει να κάνουν για να το επιτύχουν αυτό, ειδικά οι αναπτυγμένες χώρες. Συμφώνησαν επίσης ότι αυτή τη συμφωνία (για τη μείωση των 2 βαθμών εννοώ) θα την επανεξετάσουν το 2016 για να δουν αν συμφωνούν μαζί της!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΠΙΑΣ' Τ' ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ!!!

Ε, λοιπόν, τώρα κατάλαβα, Άγιε μου, γιατί η γυναίκα σου πανικοβλήθηκε και ψάχνει στις αγγελίες να σου βρει δουλειά! (Τελικά είναι σωστό αυτό που λένε ότι πίσω από κάθε μεγάλο άνδρα κρύβεται μια έξυπνη γυναίκα…).

Είναι παραπάνω από βέβαιο ότι οσονούπω θα χρειαστείς αλλαγή καριέρας! Γιατί, Άγιε μου, σε λίγο, πού πάγοι και χιόνια για το έλκηθρο; Μωρέ, σιγά μην κατεβάσουν τη θερμοκρασία του πλανήτη 2 ολόκληρους βαθμούς! Σε βλέπω να κάνεις παραδώσεις κατ’ οίκον, Άγιεμου, με τζετ σκι!

Δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά είναι φως φανάρι, Άγιε μου, ότι και ντελιβεράς να θες να γίνεις θα πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις αναβάθμιση στο έλκηθρό σου! Για να μην αναφερθώ στην αλλαγή ιματισμού ή στα μαθήματα κολύμβησης για ταράνδους! Και δεν είσαι και στο ελληνικό δημόσιο να πάρεις κανένα επίδομα, καψερέ!




Πάντως, αν και σε έχω άχτι (ξέρεις, για τη ρυτίδα στο μεσόφρυδο, βλ. προηγούμενη επιστολή μου) εγώ έχω λύσεις να σου προτείνω που μπορεί να σε βοηθήσουν στην αναβάθμιση του οχήματός σου και κατ’ επέκταση στην επανεκτίμηση της εργασιακής σου συμβάσεως.


Σου εσωκλείω λοιπόν ένα προσχέδιο αναβάθμισης του οχήματός σου και αν σου αρέσει, να ξέρεις ότι χρεώνω μόνο 10% επί των ακαθάριστων εξόδων.


Με αγάπη
Δ.Μ.


Υ.Γ.: Στον ιματισμό θα σου κάνω 30% έκπτωση γιατί τα πατρόν τα πούλησα και στον Κωστέτσο….




1 σχόλιο: