Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2011

Τι θα κάνει το Υπουργείο σχετικά με τα μη οριστικοποιημένα μηχανογραφικά

Επειδή το θέμα της μη οριστικοποίησης των μηχανογραφικών είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο γιατί αφορά νέα παιδιά και πανελλαδικές εξετάσεις και η ηλεκτρονική υποβολή εφαρμόστηκε για πρώτη φορά: 
Το Υπουργείο  ανακοινώνει ότι δίνεται η δυνατότητα σε όσους δεν οριστικοποίησαν το μηχανογραφικό τους δελτίο και επιθυμούν να οριστικοποιήσουν, να απευθυνθούν με έγγραφο αίτημα στη Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων από 1 Σεπτεμβρίου 2011 έως και 7 Σεπτεμβρίου 2011. Στο αίτημά τους θα δηλώσουν ότι επιθυμούν να οριστικοποιηθεί το τελευταίο χρονολογικά, συμπληρωμένο μηχανογραφικό δελτίο που συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.  

Επισημαίνεται ότι πέραν αυτής της διαδικασίας καμία άλλη δυνατότητα δεν θα υπάρξει, καθώς έχουν ήδη καθορισθεί και οι ημερομηνίες εγγραφής των εισαγομένων από 12 Σεπτεμβρίου 2011 έως 30 Σεπτεμβρίου 2011.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Γνωρίστε τη γάτα της ερήμου (meerkat)

 Η Meerkat αν και θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι είναι μακρινός συγγενής της γάτας, δε είναι γάτα.  Στην πραγματικότητα η λέξη meerkat προέρχεται από τα Αφρικανικο-ολλανδικά, «Kat» σημαίνει στα ολλανδικά γάτα και η λέξη meer σημαίνει λίμνη.  Η Meerkat, λοιπόν, δεν είναι γάτα  και φυσικά δεν έλκεται από τις λίμνες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ένα λασπόλουτρο δεν είναι ευπρόσδεκτο. 
Στη Ζιμπάμπουε και στη Ζάμπια πιστεύουν ότι τα meerkat είναι  άγγελοι του ήλιου. Αυτοί οι άγγελοι στέλνονται στα χωριά από τους Θεούς για να τους προστατεύσουν από το διάβολο του φεγγαριού, ή ακόμα και από τους λυκάνθρωπους.  Όταν βοοειδή ή και άνθρωποι των φυλών χωρίζονται από το υπόλοιπο της κοινότητας  λέγεται ότι τα meerkat τους προστατεύουν παρόλο που είναι μικρόσωμα.
Το meerkat είναι στην πραγματικότητα ένα mongoose. Η οικογένεια mongoose αποτελείται από περίπου τριάντα είδη που είναι εξαπλωμένα στην ηπειρωτική χώρα της Αφρικής και της νότιας Ευρασίας. Το meerkat είναι ένα ημερήσιο είδος και δεν είναι πολύ βαρύ ζώο. Τα αρσενικά είναι βαρύτερα περίπου 730 γραμμάρια από τα θηλυκά.
Είναι, ωστόσο, ένα μακρύ και λεπτό ζώο για το μέγεθός του (φτάνει μέχρι τα 45 εκ. μήκος μαζί με την ουρά του). Η ουρά του μοιάζει με ραβδί και τη χρησιμοποιεί για να ισορροπεί όταν στέκεται όρθιο.  Τότε είναι που παίρνει αρκετά ανθρώπινη μορφή. 
Είναι το πρόσωπό του το οποίο προσελκύει συχνά το θεατή. Το Meerkats έχει πάντα μαύρα μπαλώματα γύρω από τα μάτια που το βοηθούν να εκτρέπει το ισχυρό έντονο φως του αφρικανικού ήλιου. Επιπλέον τα αυτιά του είναι μαύρα και είναι ημισελινοειδή. Όταν το meerkat σκάβει  - όπως συνηθίζει - τότε μπορεί να κλείνει τα αυτιά του και να κρατάει έτσι έξω την άμμο. Η Meerkat έχει διόφθαλμη όραση. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιεί και τα δύο μάτια μαζί.
Υπάρχουν πολλά αρπακτικά ζώα που είναι πρόθυμα να φάνε στα πεταχτά ένα meerkat γι αυτό και το συγκεκριμένο ζώο είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από μυτερά δόντια. Διαθέτει επίσης ισχυρά νύχια που του φαίνονται χρήσιμα στο σκάψιμο, που είναι μια δραστηριότητα που του αρέσει ιδιαίτερα. Έχει μάλιστα καταπληκτικές ικανότητες στο να σκάβει βαθειές και μεγάλες σήραγγες. 
Το τρίχωμα της Meerkat μπορεί να είναι γκρι, καφέ και μαύρο- και μερικές φορές μπορεί να είναι και ασημί. Αυτό που την κάνει πιο ελκυστική είναι οι παράλληλες λωρίδες που εμφανίζονται στη ράχη της και εκτείνονται από την ουρά ως το σβέρκο της. Αυτές οι λωρίδες είναι μοναδικές για κάθε Meerkat και βοηθούν στον εντοπισμό τους μεταξύ τους σε απόσταση. 
Η διατροφή τους είναι κυρίως  έντομα, αλλά τρώνε και πολλά άλλα ζώα επίσης. Το μενού τους περιλαμβάνει σαύρες, φίδια, σκορπιοί, αυγά και μικρά θηλαστικά. Στην έρημο Καλαχάρι έχουν ανοσία στο δηλητήριο του σκορπιού που ζει εκεί. Στην πραγματικότητα δεν έχουν περίσσεια λίπους και επομένως πρέπει να αναζητούν τροφή κάθε μέρα. 
Το κάνουν αυτό σε ομάδες για ασφάλεια. Όσο τα υπόλοιπα κυνηγούν, υπάρχει πάντα ένας φρουρός σε επιφυλακή, κοιτάζοντας για εχθρούς. Αυτό το καθήκον είναι συνήθως μόνο για περίπου μία ώρα, ώστε ο φρουρός να μη μένει έξω από το κυνήγι για τα έντομα. Ο φρουρός ειδοποιεί τους υπόλοιπους ότι όλα είναι εντάξει κάνοντας έναν ήχο "μπιπ, μπιπ". Αν ο κίνδυνος πλησιάζει τότε φωνάζει όσο πιο δυνατά μπορεί ή σφυρίζει για να τους ειδοποιήσει να είναι προσεχτικοί ή να υποχωρήσουν. Τα μωρά ξεκινούν το κυνήγι όταν είναι περίπου τεσσάρων εβδομάδων και μαθαίνουν πώς να το κάνουν βλέποντας μια μεγαλύτερη Meerkat.
Το Meerkats είναι σε θέση να αναπαραχθεί όταν γίνει περίπου ενός έτους. Γεννά κατά μέσο όρο τρία μικρά και μπορεί να αναπαραγάγει οποιαδήποτε στιγμή του έτους.  Όταν τα κουτάβια είναι έτοιμα να αφήσουν το λαγούμι ολόκληρη η οικογένεια στέκεται γύρω για να τα αποχαιρετήσει. Δεν επιτρέπεται όλα τα meerkats σε μια γενιά  να ζευγαρώσουν. Υπάρχει στην κοινωνία τους ένα αρχικό ζευγάρι. Αυτοί είναι το κυρίαρχο αρσενικό και το θηλυκό και διατηρούν απολύτως το δικαίωμα να ζευγαρωθούν και να γεννήσουν. Οποιαδήποτε άλλα θηλυκά βρεθούν να εγκυμωνούν μπορούν να εκδιωχτούν. Ακόμα κι αν αυτό δεν συμβεί μόλις τα κουτάβια γεννηθούν το αρχικό θηλυκό θα τα σκοτώσει, συνήθως το συντομότερο δυνατόν, ακόμα κι αν τα κουτάβια συσχετίζονται μαζί της με κάποιο τρόπο. 
Τα meerkats ζουν στα μεγάλα δίκτυα των υπόγειων λαγουμιών που αφήνουν μόνο κατά τη διάρκεια  της ημέρας. Σε κάθε τέτοιο δίκτυο ζει μια αποικία που περιλαμβάνει κατά μέσο όρο είκοσι με τριάντα ζώα. Τα περισσότερα από τα meerkats σε μια αποικία συνδέονται με κάποιο τρόπο με το αρχικό ζευγάρι, αν και κάποιες φορές συμβαίνους περιστασιακές υιοθετήσεις περιπλανώμενων κουταβιών. 
Η εξαιρετικά κοινωνική συμπεριφορά τους τα κάνουν προσφιλή σε μας. Η συμπεριφορά τους, που ενσωματώνει συχνά παιχνίδια όπως η πάλη και ο αγώνας, τα κάνει αγαπητά στους ανθρώπους.  Εντούτοις,  ένα μεγάλο μέρος της φυσικής συμπεριφοράς τους μπορεί να μας παραξενέψει. Το meerkat παραμένει, ωστόσο, ένα από τα πιο προσφιλή αφρικανικά θηλαστικά.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ


Αναλυτικά η μείωση των αποδοχών των εκπαιδευτικών από 1/9/2011

 από τον  Γιάννη Μπαλάγκα, ειδικό συνεργάτη ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, ΕΔΩ.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πόσα θα μας κόψουν από το μισθό μας το τελευταίο τρίμηνο του 2011

Σύμφωνα με άρθρο των Γιώργου Πολάκη και Γιώργου Τζωρτζακάκη στο alfavita.gr "τη βάψαμε", αγαπημένοι μου αναγνώστες! Και το "βάψιμο" αναμένεται να αρχίσει από τον Οκτώβρη. Αναλυτικότερα οι συνάδελφοι γράφουν τα εξής:

"Ας δούμε συνολικά από πού χάνουμε:

• Μείωση αφορολόγητου στα 8000 ευρώ από 12.000 ευρώ - Συνέπεια: αύξηση φόρου κάθε μήνα περίπου 35-40 ευρώ επιπλέον. Αναδρομικά από 1.7.11 (του χρόνου με το εκκαθαριστικό της εφορίας οι υπόλοιποι 6 μήνες)
• Εισφορά 2% επί των ακαθάριστων υπέρ ανέργων. Αναδρομικά από την αρχή του έτους
• Μείωση του κινήτρου απόδοσης. 50 ευρώ λιγότερα κάθε μήνα-αναδρομικά από την 1.7.11
• Εισφορά 1% ταμείου πρόνοιας επί των ακαθάριστων από 1.7.11 (ενδεχόμενα από αρχή έτους-δεν είμαστε σίγουροι ακόμα)


Ο παρακάτω πίνακας αναφέρεται σε εκπαιδευτικό ο οποίος έχει 2000 ευρώ ακαθάριστα (με αρκετά χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά ανήλικα). Πήραμε αυτό το παράδειγμα για να είναι πιο εύκολοι οι υπολογισμοί


Αρχικά θα υπολογίσουμετις μηνιαίες απώλειες και στη συνέχεια τις οφειλόμενες από τα αναδρομικά που φαίνεται ότι θα μοιραστούν σε 3 δόσεις (ακολουθώντας την κατανομή της εισφοράς υπέρ ανέργων που ορίζεται νομοθετικά ότι θα μοιραστεί στους 3 τελευταίους μήνες του έτους)


Υποθέτουμε στο παράδειγμα μας ότι στο μισθό Σεπτεμβρίου έγινε μείωση μόνο για το μειωμένο αφορολόγητο 3 μηνών. Δηλαδή 40 ευρώ περίπου το μήνα επί 3. Καμιά άλλη μείωση. Σε κάποιες περιοχές ακολουθήθηκαν άλλες παραλλαγές αλλά κατέληγαν σε παρόμοιες μειώσεις οπότε μένουμε σε αυτό το σενάριο. Επίσης υποθέτουμε ότι η εισφορά 1% ταμείου πρόνοιας είναι αναδρομικά από 1.7.11 και όχι από την αρχή τους έτους. Παίρνουμε δηλαδή το καλύτερο σενάριο.




 Κάθε μήνα από εδώ και στο εξής θα χάνουμε περίπου 130-140 ευρώ καθαρά υπολογίζοντας τις κανονικές απώλειες του μεσοπρόθεσμου (μείον 50 ευρώ το κίνητρο απόδοσης 2% εισφορά στις ακαθάριστες, 1% εισφορά στις ακαθάριστες, αύξηση φόρου κατά 40 περίπου ευρώ το μήνα)

Σημειώνουμε ότι οι παρακάτω υπολογισμοί αφορούν εκπαιδευτικό που λαμβάνει 2000 ευρώ ακαθάριστα. Αρκετοί όμως παίρνουν λιγότερα από αυτό. Άρα οι μειώσεις για αυτούς θα είναι λίγο μικρότερες, χωρίς όμως μεγάλες αλλαγές.


Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό απαιτούμε από τη ΔΟΕ να ασχοληθεί ΑΜΕΣΑ, φτιάχνοντας τουλάχιστον αναλυτικότερους πίνακες για τις μειώσεις για ενημέρωση των συναδέλφων. Περιμένουμε από τη ΔΟΕ να ασχοληθεί με το θέμα αυτό τουλάχιστον με την ίδια ταχύτητα, με την οποία οι αιρετοί του ΚΥΣΠΕ βγάζουν ενημερωτικά δελτία μετά τις συνεδριάσεις. Απαιτούμε από τη ΔΟΕ να ξεκινήσει άμεσα λογικές συντονισμού με τους άλλους κλάδους του δημοσίου, οι οποίοι θα έχουν παρόμοιες αν όχι περισσότερες μειώσεις για να πολεμήσουμε την κυβερνητική πολιτική.  

Χωρίςμέτωπο του δημόσιου τομέα, χωρίς αντιπαράθεση με τη λογική που εκπορεύεται από την κυβέρνηση (να χρεώσει στην εργαζόμενη κοινωνία τα σπασμένα της κρίσης και όχι όσοι τη δημιούργησαν και κερδοσκόπησαν τα προηγούμενα χρόνια), τόσο ο καθένας μας θα αναλογίζεται πως θα τα βγάλει πέρα μόνος του, περιμένοντας στωικά την επόμενη περικοπή. Επίσης η έμφαση της ΔΟΕ (και ειδικά της ΠΑΣΚ) στο ‘ενιαίο μισθολόγιο’ αποδεικνύεται λάθος (τυχαίο;;) γιατί πριν ακόμα εφαρμοστεί το ενιαίο μισθολόγιο θα έχουμε τρομακτικές απώλειες της τάξης των 250 ΕΥΡΩ (και πλέον) για τους 3 τελευταίους μήνες του έτους!


Τέλος αναφέρουμε και τον κεφαλικό φόρο που θέσπισε η κυβέρνηση (άλλη μια προσφορά στον κόσμο της εργασίας!) και είναι 1% για εισοδήματα μέχρι 20.000 και 2% από 20.001-50.000. Ως εισοδήματα δε νοούνται μόνοι μισθοί αλλά όλες οι λοιπές φορολογητέες απολαβές, όπως προκύπτουν από το εκκαθαριστικό του 2010. Αυτό σημαίνει άλλα 170-200 ευρώ για ένα εκπαιδευτικό που δεν έχει άλλες απολαβές, πληρωτέα τέλος Σεπτέμβρη πιθανότατα! Για ένα ζευγάρι εκπαιδευτικών διπλάσια επιβάρυνση φυσικά


Υ.Γ1. Μήπως φταίει ο άσπλαχνος υπουργός οικονομικών (όπως για προβλήματα στην παιδεία φταίει η ανοργανωσιά του υπουργείου παιδείας); Αναρωτιόμαστε ως πότε οι κυβερνητικοί συνδικαλιστές θα χτυπούν το σαμάρι (πρόσωπα) αντί για το γάιδαρο (κυβερνητική πολιτική)"

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
 

Αποσπάσεις Δασκάλων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ



Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ για το διδακτικό έτος 2011-12.

Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανήλθαν στις 6.648 και ικανοποιήθηκαν 4.182 (ποσοστό 62,91 %).

Οι αποσπάσεις φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιούνται με κριτήρια μοριοδότησης και σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία:

  • Αποσπώνται οι κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες, είναι σύζυγοι στρατιωτικών κλπ., μέλη Ο.Τ.Α. ή σύζυγοι δικαστικών,
  • στη συνέχεια αποσπώνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική θέση σε  περιοχές στις οποίες υπήρχαν πλεονάσματα και
  • τέλος αποσπώνται οι λοιποί εκπαιδευτικοί που δεν αποσπάστηκαν σύμφωνα με τις διαδικασίες των προηγούμενων περιπτώσεων βάσει της μοριοδότησής τους συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει η περιοχή απόσπασής τους προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά στις σχολικές μονάδες και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε αυτές.

Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε
εδώ.

Η αυτονομία του Φιλετίνο

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, το νέο που θα σας πω τώρα ίσως και να του ακούσατε ήδη από αλλού. Όμως εγώ θα σας το πω έτσι κι αλλιώς γιατί είναι αρκετά ενδιαφέρον.

Η πόλη της κεντρικής Ιταλίας Φιλετίνο (100 χιλιόμετρα από τη Ρώμη), σήκωσε μπαϊράκι, δεν υπάκουσε στον Ιταλικό Καλλικράτη της κυβέρνησης Μερλουσκόνι και αυτονομήθηκε, παρακαλώ! Έκοψε και δικό της νόμισα! 

Το Φιλετίνο που έχει μόνο 550 κατοίκους δε θέλει να "συγχωνευθεί" με το γειτονικό του Τρέβι. Έτσι με απόφαση και του δημάρχου του Λούκα Σελάρι "αυτονομήθηκε" και τύπωσε το δικό του νόμισμα.  Το νέο νόμισμα ονομάζεται "φιορίτο",  έχει την φωτογραφία του δημάρχου και η ισοτιμία του είναι 2 προς 1 €.

Και παρόλο που ο Μπερλουσκόνι πήρε πίσω το μέτρο ο επίδοξος δήμαρχος-πρίγκιπας έχει δηλώσει πως θα προχωρήσει έτσι κι αλλιώς στα μοναρχικά σχέδιά του, παρά την απόσυρση του μέτρου για τη συγχώνευση των μικρών πόλεων. Του καλάρεσε του τύπου δηλαδή και τώρα η επόμενη δουλειά του είναι, λέει, να συνθέσει τον εθνικό ύμνο του πριγκιπάτου.

Τώρα αν και ο δικός μας δήμαρχος την έβλεπε κάπως θα μπορούσε ίσως να αυτονομήσει την Πάτρα, να κόψει για νόμισμα το Πατρανίτο, να έχουμε την Πατρινή σημαία με σήμα της το λιμάνι δίχως μέτωπο και φυσικά να τραγουδάμε για εθνικό ύμνο την Πατρανιάδα, μμμμ........

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Συγχρονισμένη κολύμβηση στο βασίλειο των ζώων






































 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011

Ερευνητικές εργασίες θα αναλαμβάνουν οι μαθητές της Α’ Λυκείου

Πρόκειται για μία καινοτομία στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου.
Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου απέστειλε το υπουργείο Παιδείας σήμερα, Τρίτη, στις διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τα αρμόδια Γραφεία. Ως γνωστόν, φέτος εισάγονται για πρώτη φορά οι Ερευνητικές Εργασίες (project) στην Α’ Λυκείου ως διακριτή ενότητα του Προγράμματος Σπουδών. Πρόκειται για μία καινοτομία στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου, που καλλιεργεί τη δημιουργικότητα και τις δεξιότητες του μαθητή και προάγει την συλλογικότητα και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών.

Σύμφωνα με την σχετική απόφαση του υπουργείου Παιδείας η έρευνα διεξάγεται ως εξής: «Οι μαθητικές ομάδες κάθε ερευνητικού θέματος υποβάλλουν προς αξιολόγηση τον ομαδικό φάκελο της Ερευνητικής τους Εργασίας, που περιλαμβάνει (α) ερευνητική έκθεση για το θέμα που μελέτησαν, τις ερευνητικές διαδικασίες που ακολούθησαν και τα συμπεράσματα της έρευνας, (β) ένα σχετικό με το θέμα και τα συμπεράσματά τους τέχνημα (αφίσα, ιστοσελίδα, βίντεο, πόστερ, φυλλάδιο, κατασκευή, κλπ) και (γ) ό, τι άλλο συμπληρωματικό υλικό σχετικό με την όλη εργασία τους κρίνουν τα μέλη της ερευνητικής ομάδας».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών. Έτσι, «η γενική βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής δεν προάγεται στην επόμενη τάξη και δεν έχει προβιβάσιμο βαθμό στην ερευνητική εργασία, επιλέγεται το θέμα στο οποίο υστέρησε περισσότερο (από τα δυο με τα οποία ασχολήθηκε συνολικά κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς) και ο επιβλέπων εκπαιδευτικός του ορίζει τμήματα της ερευνητικής εργασίας που κρίνει ότι πρέπει να επεξεργαστεί εκ νέου. Το Σεπτέμβριο υποβάλλει διορθωμένη την εργασία του μαζί με το προσωπικό του ημερολόγιο και τον ατομικό του φάκελο προς επανα-αξιολόγηση».

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, «το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2011-2012, που είναι το πρώτο τετράμηνο εφαρμογής των Ερευνητικών Εργασιών, ορίζεται ως πιλοτικό. Αυτό σημαίνει ότι ακολουθούνται όλες οι διαδικασίες, όπως προβλέπονται, μέχρι τη γενική αξιολόγηση της ομαδικής εργασίας, αλλά δεν προβαίνουν οι εκπαιδευτικοί στην ατομική αξιολόγηση των μαθητών. Επομένως μόνο για το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2011-2012 ως ατομικός βαθμός του μαθητή λογίζεται η ομαδική βαθμολογία της ομάδας εργασίας του. Από το δεύτερο τετράμηνο του 2011-2012 εφαρμόζονται όλα κανονικά και πραγματοποιείται κανονικά η ατομική αξιολόγηση των μαθητών σύμφωνα με τα παραπάνω προβλεπόμενα».

Πηγή: kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

20.734 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί θα προσληφθούν

Πράσινο φως για την πρόσληψη 20.734 αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών κατά τη σχολική χρονιά 2011-2012 έδωσε την περασμένη εβδομάδα η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή, ενώ άλλες 1.721 θέσεις εγκρίθηκαν για διάφορους εκπαιδευτικούς φορείς.
 
Πρόκειται για την έγκριση διορισμού 16.220 αναπληρωτών και ωρομίσθιων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) και στα ... 
 
Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΔΑΥ) με διάρκεια απασχόλησης που αντιστοιχεί σε 129.754 ανθρωπομήνες.  
 
Παράλληλα, άλλοι 4.500 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί θα προσληφθούν μέσω συγχρηματοδοτούμενων ευρωπαϊκών προγραμμάτων και θα τοποθετηθούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στις ΣΜΕΑ, στα ΚΔΑΥ και στα μειονοτικά σχολεία. Για την εκκλησιαστική εκπαίδευση προορίζονται 14 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με διάρκεια απασχόλησης 10 μηνών.

Οπως ορίζεται στην εγκριτική απόφαση, η κατανομή των θέσεων κατά κλάδο, ειδικότητα και βαθμίδα εκπαίδευσης θα γίνει με απόφαση του υπουργείου Παιδείας. Με την ίδια απόφαση ανοίγει ο δρόμος για την πρόσληψη 250 διδασκόντων στα ΑΕΙ με σύμβαση ορισμένου χρόνου και για διάρκεια 2.250 ανθρωπομηνών, καθώς και 1.300 ατόμων που θα καταλάβουν θέσεις επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ειδικών μαθημάτων στα ΤΕΙ ως ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Για τις ανάγκες στις μουφτείες της Θράκης εγκρίθηκε ο διορισμός 100 ιεροδιδασκάλων ισλαμικής θρησκείας για χρονικό διάστημα 9 μηνών, ενώ με σύμβαση 10 μηνών θα απασχοληθούν 71 άτομα στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής για να καλύψουν άλλες ανάγκες από τις εκπαιδευτικές. Ειδικότερα,θα προσληφθούν 35 οδηγοί σχολικών αυτοκινήτων ΔΕ και 36 συνοδοί μαθητών ΔΕ.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Το Υπουργείο σχετικά με τις αποσπάσεις

Τη δέσμευση ότι οι αποσπάσεις θα γίνουν με βάση τα κενά και χωρίς τη θέσπιση πλαφόν απέσπασε από την υπουργό Παιδείας, Αννα Διαμαντοπούλου, το διοικητικό συμβούλιο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας ΔΟΕ . 

Οι δάσκαλοι εξέφρασαν στην υπουργό την αντίδρασή τους για τις καθυστερήσεις των αποσπάσεων εκπαιδευτικών, αφού όπως επισήμαναν, δεν είναι δυνατόν λίγο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς να μην έχουν ανακοινωθεί οι αποσπάσεις, με αποτέλεσμα χιλιάδες συνάδελφοί τους να βρίσκονται σε ομηρεία.

Με αφορμή πληροφορίες για πλαφόν στις αποσπάσεις, τόνισαν ότι «η σκέψη για περιορισμό των αποσπάσεων με οποιοδήποτε πλαφόν είναι αυθαίρετη και πέρα για πέρα παράνομη, αφού οι αποσπάσεις γίνονται πάντα με βάση τα λειτουργικά κενά της κάθε περιοχής».

Πηγή: Ναυτεμπορική από το ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Παραπλανητική η διαφήμιση των ΙΕΚ -Δομή και Athenian College


Παραπλανητική και παράνομη χαρακτήρισε το υπουργείο παιδείας τη διαφήμιση των ΙΕΚ Δομή και του Athenian College που κυκλοφόρησε με τίτλο “Το Εκπαιδευτικό γεγονός της χρονιάς”. Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί όμιλοι κλήθηκαν να αποσύρουν αμέσως την συγκεκριμένη διαφήμιση, εγγράφως. Η Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Φώφη Γεννηματά, προειδοποίησε ότι σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμμόρφωση θα ανακληθούν οι άδειες λειτουργίας τους, όπως και κάθε άλλου ανάλογου φορέα που θα προβεί σε παράνομη διαφήμιση. Επιπλέον η Φώφη γεννηματά ζήτησε με επιστολή της στο Athenian College να αποκαταστήσει την αλήθεια με δημοσιεύση στον τύπο σαφών και πλήρων διευκρινήσεων. Η ίδια έχει δώσει εντολή στο ΕΚΕΠΙΣ να εξετάσει το περιεχόμενο όλων των διαφημίσεων των Κολλεγίων.

Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πάνω απ' όλα, προσοχή στο μαλλί μου!

Πρόκειται για τις κότες Silkie που είναι όνομα και πράγμα. Έχουν ένα υπέροχο μαλλί - γούνα, είναι οι πιο ήρεμες κότες που κυκλοφορούν στην πιάτσα και είναι τόσο αγαπησιάρες που μπορούν να επωάζουν οποιαδήποτε αυγά και να μεγαλώνουν οι ίδιες τα μικρά που γεννιούνται.  






















Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Για να βγάλει χρήματα


Κοιτάξτε τον παλαβό τι κάνει για να βγάλει χρήματα!!! 

Μήπως είναι μια λύση για δεύτερο εισόδημα σήμερα σε καιρό κρίσης;;;

 

Τοιχογραφία 180 δημιουργών


Σε ένα ράντσο στην πόλη Cohrane, κοντά στο Κάλγκαρι του Καναδά, παρουσιάστηκε αυτή η τοιχογραφία διαστάσεων (σε μέτρα) 3,65 ύψος Χ 5,50 πλάτος. Πρόκειται για ένα παζλ από 180 άλλα αυτόνομα έργα τετράγωνου σχήματος διαστάσεων 0,30 Χ 0,30 το καθένα, που ζωγράφισαν 180 διαφορετικοί ζωγράφοι.
 
Πατήστε στο παρακάτω link και θα δείτε κάνοντας κλικ πάνω σε κάθε τετραγωνάκι το κάθε έργο χωριστά, τον τίτλο και το δημιουργό του. Προσέξτε ιδιαίτερα το μάτι του αλόγου. 
 

Κέρδη εκατομμυρίων ευρώ για το "πράσινο" χωριό της Βαυαρίας

Κέρδος εκατομμυρίων ευρώ έχει καταφέρει να αποκομίζει κάθε χρόνο ένα μικρό χωριό της Βαυαρίας με το όνομα Βίλντπολτσριντ, χάρη στο γεγονός ότι παράγει περίπου 321% περισσότερη ενέργεια από αυτήν που χρειάζεται για να καλύψει τις ανάγκες του.

Η αρχή αυτής της πορείας έγινε το 1997, όταν οι τοπικές αρχές έθεσαν σε εφαρμογή ένα «πράσινο» σχέδιο για το χωριό αυτό, με στόχο την εισαγωγή νέων βιομηχανιών αλλά και την παραγωγή ενέργειας σε τοπικό επίπεδο, προκειμένου το χωριό όχι μόνο να μην αποκτήσει χρέος, αλλά μακροπρόθεσμα να επωφεληθεί οικονομικά.

Στα 14 χρόνια που μεσολάβησαν, ηλιακοί συλλέκτες τοποθετήθηκαν σε 9 κοινοτικά κτήρια, κατασκευάστηκαν τέσσερα χωνευτήρια βιοαερίου - τώρα κατασκευάζεται ένα πέμπτο- και χτίστηκαν 7 ανεμόμυλοι, στους οποίους σύντομα θα προστεθούν άλλοι 2. Στο ίδιο το χωριό, 190 σπίτια είναι εξοπλισμένα με φωτοβολταϊκά, ενώ παράλληλα τροφοδοτούνται από τρεις μικρές υδροηλεκτρικές εγκαταστάσεις. Το Βίλντπολτσριντ διαθέτει οικολογικό αντιπλημμυρικό σύστημα καθώς και σύστημα φυσικής επεξεργασίας λυμάτων.

Αποτέλεσμα: οι 2.600 κάτοικοι του χωριού απολαμβάνουν χωρίς τύψεις τους καρπούς των κόπων - και εξόδων- τους, ενώ παράλληλα κερδίζουν περί τα 4 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο διοχετεύοντας το πλεόνασμα ενέργειας στο εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης και συμβάλλουν στη δημιουργία θέσεων εργασίας, οι οποίες μένουν στον τόπο τους.

Για τις πρωτοβουλίες αυτές, το Βίλντπολτσριντ έχει βραβευτεί ουκ ολίγες φορές στη Γερμανία και στο εξωτερικό και προσφέρει απλόχερα την τεχνογνωσία και την εμπειρία του σε άλλα χωριά, που επιθυμούν να μιμηθούν το φωτεινό παράδειγμά του. Όπως λέει ο αισιόδοξος δήμαρχος Αρνο Τσένγκερλε, πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια, αφού «η ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής μπορεί να επιτευχθεί στην πράξη μόνο με τη βοήθεια των πολιτών και με την πλήρη στήριξη των τοπικών αρχών. Ένα τέτοιο μοντέλο δεν μπορεί να εφαρμοστεί μονομερώς ή με το ζόρι».

Πηγή: energypress.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2011

Γνωρίστε τα εκπαιδευτήρια Κορυτσάς "ΟΜΗΡΟΣ"

Τα  Ελληνικά Σχολεία Κορυτσάς αποτελούν καρπό πολυετών προσπαθειών των ομογενών.

Στεγάστηκε σε χώρο που αποτελεί ιδιοκτησία της Ελληνικής Πολιτείας, η οποία άρχισε να ανεγείρει σειρά τεσσάρων κτηρίων με χρηματοδότηση του ΥΠΕΞ. Φέτος ολοκληρώθηκε η ανέγερση και του δεύτερου κτηρίου.


Η λειτουργία του Σχολείου άρχισε μ’ ένα τμήμα της πρώτης τάξης και μετά από ραγδαία αύξηση έφτασε το σχολικό έτος 2010-2011 στα 21 και για τις 6 τάξεις του δημοτικού συμπεριλαμβανομένων και τεσσάρων νηπιαγωγείου. Ο αριθμός των μαθητών έχει ανέλθει στους 370 για το Δημοτικό και 80 για το Νηπιαγωγείο. Το επόμενο έτος ο αριθμός των μαθητών αναμένεται να ανέλθει στους 500.


Το σχολείο είναι δίγλωσσο. Πλην της ελληνικής, διδάσκεται η αλβανική γλώσσα από 18 επιτόπιους δασκάλους, σύμφωνα με το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας της Αλβανίας. Στο Σχολείο υπηρετούν 20 Έλληνες εκπαιδευτικοί αποσπασμένοι από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας.


Τα μαθήματα που διδάσκονται είναι η Ελληνική Γλώσσα, η Μελέτη Περιβάλλοντος, τα Τεχνικά, η Ζωγραφική, η Μουσική και η Γυμναστική. Από την Τρίτη τάξη αρχίζει και η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας.


Τα Εκπαιδευτήρια διαδραματίζουν σημαντικό εκπαιδευτικό και πολιτιστικό ρόλο στην πόλη της Κορυτσάς, έχουν τύχει θερμής υποδοχής από την κοινωνία της πόλης, έχοντας κάθε χρόνο πολλές αιτήσεις για εγγραφή νέων μαθητών.


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Μια ανάσα πριν από το φθινόπωρο

Το Κέντρο Πολιτισμού "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ" διοργανώνει το πενθήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μια ανάσα πριν από το φθινόπωρο...» για το διάστημα από 5 έως 9 Σεπτεμβρίου 2011, για να ξεκινήσουν τα παιδιά το σχολείο με άλλη διάθεση. 

Τα παιδιά θα ταξιδέψουν στο χώρο και στο χρόνο αξιοποιώντας τη «Θόλο» και τις εκθέσεις του Κέντρου. Θα ανασκάψουν και θα φέρουν  στο φως στοιχεία από τους Ίνκας και τους Αζτέκους. Θα ταξιδέψουν με την τριακόντορο για να συναντήσουν τους Βίκινγκς και τις ιστορίες τους, θα γίνουν καλλιτέχνες σε ένα πενθήμερο γεμάτο δράση, διασκέδαση, γνώση και παιχνίδι...
 
Το φθινόπωρο μπορεί να περιμένει!!!


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Επιστρέψαμε

Και φέτος στη γραφική Στεμνίτσα της ορεινής Αρκαδίας, αγαπητοί φίλοι, για μερικές μέρες ξεκούρασης το Δεκαπενταύγουστο.

Και τώρα είμαστε πάλι πίσω. Καλή αρχή στα σχολεία μας! Καλή δύναμη σε όλους μας! Με ελπίδα και αισιοδοξία για το καλύτερο...








γιαν. παν.