Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Μα επιτέλους, ποιος είμαι;

Δραστηριότητα: παιχνίδι γνωριμίας και δεσίματος της ομάδας
Υλικά: ένα χαρτί για τον κάθε παίχτη και καρφίτσες.


Γράφετε το όνομα ενός διάσημου προσώπου ή χαρακτήρα σε ένα κομμάτι χαρτί. Το πρόσωπο μπορεί να είναι ζωντανό η νεκρό, φανταστικό ή πραγματικό, ακόμα και καρτούν. Βάζετε τα παιδιά να καθίσουν στο πάτωμα σε κύκλο και καρφιτσώνετε το χαρτί στην πλάτη τους.

Όταν ο καθένας πάρει το όνομά του, οι παίκτες ανακατεύονται και περπατούν γύρω στο δωμάτιο ρωτώντας τους άλλους ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν με «ναι», «όχι» και «δεν ισχύει». Σκοπός είναι να βρουν ποιος είναι ο καθένας. 

Παράδειγμα:  (Ο χαρακτήρας είναι "Χάνσελ" από Χάνσελ και Γκρέτελ) 

-Είμαι ένα κορίτσι;
-Όχι  
-Είμαι ζωντανός; 
-Όχι 

-Είμαι όμορφος;
-(Ο μαθητής δεν ξέρει, αφού το πρόσωπο είναι φανταστικό)Δεν ισχύει.
-Είμαι στα παραμύθια; 
-Ναι  κλπ

Συμβουλές: Επιλέξτε προσεκτικά τα ονόματά σας, έτσι ώστε όλα τα παιδιά να είναι σε θέση να βρουν το χαρακτήρα τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χαρακτήρες από παραμύθια, ήρωες της ιστορίας ή της μυθολογίας, πραγματικά πρόσωπα όπως το δ/ντή του σχολείου ή κάποιο δάσκαλο ή κάποιο άλλο παιδί, ηθοποιούς τραγουδιστές κλπ.


Δραστηριότητα μιας διδακτικής ώρας για μαθητές μικρών και μεσαίων τάξεων. 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου