Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Πάτρα: Εκποίηση - παζάρι βιβλίου 10 έως 23 Σεπτεμβρίου

 

Επιτέλους και στην Πάτρα για πρώτη φορά. Πολλά βιβλία σε πολύ φτηνές τιμές!!!

Την εκδήλωση διοργανώνει το ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΔΟΤΩΝ - ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ε.Σ.Ε.Β.Ε.) στο κέντρο ψυχαγωγίας & διασκέδασης VESO MARE που βρίσκεται στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου, στην παραλία της Ακτής Δυμαίων.

Από 10 έως 23  Σεπτεμβρίου 2012.

Ώρες λειτουργίας: Καθημερινά  Σάββατα &  Κυριακές από τις 10 το πρωί έως 10 το βράδυ.

Αγοράστε σχολικά βοηθώντας για ένα σκοπό


Για βασικά σχολικά είδη από τη Greenpeace δείτε εδώ


Για σχολικά είδη από τη Unicef δείτε εδώ


Για σχολικά είδη από το Χαμόγελο του παιδιού δείτε εδώ


Όπα! Ο μπαμπάς παίζει κιθάρα!!!!



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η αξία των tappers στους Παραολυμπιακούς

A blind Paralympic athlete is 'tapped'
Ένα από τα πιο σημαντικά βοηθήματα στην τυφλή κολύμβηση είναι οι tappers. Μόνιμα σε κάθε άκρο της πισίνας υπάρχει ένα πρόσωπο που κρατά ένα μακρύ κοντάρι με ένα απαλό μπαλάκι στο τέλος. Καθώς πλησιάζει ο κολυμβητής προς το τέλος της πισίνας ο tapper τον χτυπά στο κεφάλι με αυτό το απαλό μπαλάκι.
 

Είναι ένα σημάδι ότι ο κολυμβητής πλησιάζει στο τέλος της πισίνας και αυτό σημαίνει ότι ο κολυμβητής μπορεί να κινηθεί  χωρίς να φοβάται μια οδυνηρή συντριβή.

"Το συγκεκριμένο εργαλείο μοιάζει λίγο σαν ένα καλάμι ψαρέματος», λέει ο Marcelo Sugimori, ένας από τους δύο  tappers της Βραζιλιάνικης Παραολυμπιακής ομάδας. Ο Sugimori αξιοποιήθηκε ως  tapper για την αδελφή του Fabiana, η οποία κέρδισε το χρυσό στα 50μ ελεύθερο στην Αθήνα το 2004. Τώρα εργάζεται με την ομάδα δύο άλλων τυφλών και μερικώς βλεπόντων κολυμβητών.
 

"Ειδοποιούμε τους κολυμβητές όταν βρίσκονται μεταξύ δύο και τεσσάρων μέτρων από το τέλος της πισίνας», προσθέτει. «Χρειάζεται πολλή ομαδική εκπαίδευση και πολλή εμπιστοσύνη."

Διαβάστε και άλλα ενδιαφέροντα για τους Παραολυμπιακούς ΕΔΩ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Μοιραστείτε εύκολα και γρήγορα φωνητικά μηνύματα με το vocaroo

Το vocaroo    ίσως είναι το πιο απλοϊκό εργαλείο στο είδος του, αλλά δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να μοιράζονται φωνητικά μηνύματα απλά πατώντας το κουμπί εγγραφής στην ιστοσελίδα του.  Έχετε λοιπόν βαρεθεί να γράφετε. Στείλτε στους φίλους σας ένα φωνητικό μήνυμα χρησιμοποιώντας το  vocaroo.    Απλά θα πατήσετε το κόκκινο κουμπί, θα μαγνητοφωνήσετε οτιδήποτε και ύστερα έχετε τις εξής επιλογές: ή να κατεβάσετε την εγγραφή σας σε μορφή mp3, wav, Ogg, FLAC, ή να τη στείλετε στους φίλους σας με μέιλ, ή να την ενσωμετώσετε στην ιστοσελίδα ή στο ιστολόγιό σας. Μία πολύ απλή εφαρμογή που θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη σε θεατρικά έργα, παρουσιάσεις ή άλλες προφορικές εργασίες. Εύχρηστο από παιδιά κάθε ηλικίας.



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ποιες σχολές προτίμησαν οι νέοι εφέτος για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ


 Η Νομική Αθηνών πρώτη προτίμηση των υποψηφίων
Νομικές, Ιατρικές, Ψυχολογίες, επιστήμες «υποδομής» με σταθερές επιστημονικές βάσεις, επέλεξαν εφέτος οι νέοι και οι νέες που επεδίωξαν την εισαγωγή τους στα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας. Αυτό προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία των μηχανογραφικών δελτίων που κατέθεσαν οι υποψήφιοι, στα οποία οι «πρώτες προτιμήσεις» των νέων στις τρεις αυτές επιστημονικές κατευθύνσεις, εκτινάχθηκαν.


Η Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών επιλέχθηκε στην κορυφή του μηχανογραφικού δελτίου από 2.631 υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης (πέρυσι ήταν «πρώτη προτίμηση» για 2.173 υποψήφιους). Στο Αριστοτέλειο οι «πρώτες προτιμήσεις» των νέων στην Νομική Σχολή, έφτασαν τις 1.694 από 1.304.

Στην αντίθετη κατεύθυνση όμως, προφανώς λόγω της τάσης εφέτος των υποψηφίων να δηλώσουν σχολές μακριά από την περιοχή κατοικίας τους, η Νομική Σχολή της Κομοτηνής, παρουσίασε χαμηλότερη ζήτηση σε σχέση με το 2011.


Πρώτη πανελλαδικά η Νομική Αθήνας

Οπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία του υπουργείου, η Σχολή με τις περισσότερες «πρώτες προτιμήσεις» πανελλαδικά είναι η Νομική Αθήνας. Ακολουθεί η Ιατρική Αθήνας με 1.863 «πρώτες προτιμήσεις» και ακολουθεί η Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ με 1.840.


Την Ιατρική Σχολή Αθήνας πέρυσι είχαν επιλέξει 1.475 άτομα. Η αντίστοιχη Σχολή της Θεσσαλονίκης ήταν εφέτος «πρώτη προτίμηση» για 1.139 αριστούχους, έναντι 869 το 2011. Ανέβηκαν στην προτίμηση των αριστούχων της χώρας και τα κεντρικά τμήματα της Βιολογίας Αθήνας και Θεσσαλονίκης.


Αύξηση στις Σχολές του κέντρου

Ξεκάθαρη ήταν η αποτύπωση του γενικού συμπεράσματος των εφετινών πανελλαδικών εξετάσεων ότι οι οικογένειες θέλουν πλέον λόγω της οικονομικής κρίσης σπουδές κοντά στην περιοχή κατοικίας τους. Σχεδόν σε όλες τις σχολές των κεντρικών ιδρυμάτων (Αθήνας, Θεσσαλονίκης) οι «πρώτες προτιμήσεις» των υποψηφίων αυξήθηκαν, ενώ αντίστοιχα περιζήτητες Σχολές στην περιφέρεια και ειδικά με απομακρυσμένες από τα μεγάλα αστικά κέντρα πόλεις «έπεσαν» σημαντικά στην προτίμηση των υποψηφίων.

Ελάχιστη η αύξηση στις Αστυνομικές

Σχετικά με τις Αστυνομικές Σχολές όπως έχει ήδη γράψει το «Βήμα», δεν υπήρξε αύξηση στις προτιμήσεις που αναμενόταν, καθώς η άνοδος στις βάσεις τους οφείλεται στην μείωση των θέσεων εισακτέων κατά 50% σε σχέση με πέρυσι. Το τμήμα Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας αποτέλεσε την «πρώτη προτίμηση» 1.161 υποψηφίων εφέτος, ενώ πέρυσι ήταν στην κορυφή των προτιμήσεων 1.158 νέων. Στη Σχολή Αστυφυλάκων μάλιστα, οι «πρώτες προτιμήσεις» μειώθηκαν από 1.048 σε 806.

Ωστόσο, «πρώτες προτιμήσεις» αρκετών υποψηφίων καταγράφηκαν σε Στρατιωτικές σχολές , όπως Ευελπίδων και Ικάρων.

Εντυπωσιακή πτώση είχαν εφέτος τα Παιδαγωγικά τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης που πλέον δεν προφέρουν ούτε εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση, ούτε -πολύ περισσότερο- υψηλές αποδοχές. Το τμήμα της Θεσσαλονίκης ήταν «πρώτη επιλογή» για 959 άτομα, ενώ πέρυσι το είχαν δηλώσει ως πρώτο 1.433 άτομα. Στην Αθήνα οι «πρώτες προτιμήσεις» μειώθηκαν σε 1.156 από 1.335.

Αύξηση καταγράφηκε ακόμη στις Γεωπονικές σχολές και τα τμήματα Πληροφορικής σε όλη την Ελλάδα. Μεγαλύτερος ήταν τέλος ο αριθμός υποψηφίων επέλεξε παραϊατρικά επαγγέλματα.

Τα τμήματα Μαθηματικών, Φυσικής και Χημείας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη παρουσίασαν επίσης αρκετά μεγάλη αύξηση στον αριθμό των υποψηφίων που τα επέλεξαν, ενώ τα αντίστοιχα της περιφέρειας παρουσίασαν μείωση στη ζήτηση τους.

Στα Οικονομικά τμήματα παρατηρείται αύξηση του αριθμού των υποψηφίων που τα επέλεξαν στο μηχανογραφικό τους, εκτός από κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις λιγότερο δημοφιλών τμημάτων σε κάποιες πόλεις της περιφέρειας. Αντίθετα στα αντίστοιχα ΤΕΙ παρουσιάζεται μείωση στον αριθμό των υποψηφίων που τα προτίμησαν, που είναι μεγαλύτερη για τα τμήματα της περιφέρειας και μικρότερη για τα τμήματα των μεγάλων αστικών κέντρων Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Εξαίρεση για τα ΤΕΙ του πεδίου αποτελούν τα τμήματα Τουριστικών Επαγγελμάτων, των οποίων η εφετινή ζήτηση παρουσιάζεται αυξημένη.

Τα τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού κυμάνθηκαν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα όσον αφορά στον αριθμό των υποψηφίων που τα προτίμησαν. Μειωμένος ήταν όμως ο αριθμός των υποψηφίων που προτίμησαν τα τμήματα Μουσικών σπουδών. 
 
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Έκθεση σχεδίων και κόμικ «…The Meliss way …» στην Πάτρα



Η Οργανωτική Επιτροπή του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Πάτρας – «14ο Διεθνές Πανόραμα» είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την συνεργασία με την Πατρινή εταιρεία Animatic-vision, με επικεφαλής τον κ. Μελισσαρόπουλο Γιώργο.

·         Το αποτέλεσμα της συνεργασίας θα είναι η έκθεση σχεδίων και κόμικς του Meliss κατά την διάρκεια του κινηματογραφικού φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί όπως πάντα στο πολυχώρο πολιτισμού ΙΝΤΕΑΛ από τις 30/9 εως τις 6/10 του 2012.
   O δημιουργός Meliss γιορτάζοντας 10 χρόνια στο χώρο της 9ης τέχνης, θα παρουσιάσει ανέκδοτα κόμιξ του και εικονογραφήσεις, από το 2003 έως σήμερα.   Διακρίνεται από την πρωτοτυπία των σχεδίων του,  την καυστικότητα στο χιούμορ του, τη λεπτή αντίληψη των πραγμάτων. Όντας ιδεολόγος και αισιόδοξος  ο ίδιος και τα έργα του αποπνέουν θετική σκέψη με γνώμονα τη σάτιρα ως αντίδοτο στην αντιμετώπιση των καταστάσεων. Πολυτάλαντος και πολύπλευρος έχει ασχοληθεί με e-magazine, με ψηφιακό περιοδικό σε cd/dvd, με site  «τρελαμένο» από κινούμενα σχέδια, φωτό και ανέκδοτα, με εβδομαδιαίο κόμικς, με τη μούσα του TEZA..
  • Στην πρεμιέρα του φεστιβάλ την Κυριακή 30/9 θα προσφέρεται στους θεατές δωρεάν η πρώτη ανθολογία ελλήνων σχεδιαστών χιουμοριστικών κόμιξ «happy Revolver» από την Animatic vision comics shop (το πρώτο comics shop στην Πάτρα).
  • Παράλληλα στους θεατές του φεστιβάλ, και σε όλη τη διάρκεια του, η Animatic vision comics shop, θα δίνει κάρτες έκπτωσης εως 20% για αγορές σε κόμιξ, φιγούρες, μπλουζάκια και άλλα collectibles, από το κατάστημά της στην Ηφαίστου 14 (μεταξύ Ερμού και Αγ. Νικολάου)!
   Η Αnimatic Vision (www.animatic-vision.gr) με πρώτο βραβείο επιχειρηματικότητας (στο διαγωνισμό της Νομαρχιακής Επαγγελματικής Ανάπτυξης), είναι το πρώτο δημιουργικό γραφείο στην Πάτρα, με έμφαση στην cartoon αισθητική μέσα από κινούμενα σχέδια, web design και σχεδιασμό εντύπων.

Μελισσαρόπουλος Γιώργος - Meliss (www.meliss.gr )
Γεννήθηκε στην Πάτρα, σπούδασε στο Λονδίνο Εικονογράφηση και Κινούμενο Σχέδιο και έκανε μεταπτυχιακό στην Αθήνα στις multimedia εφαρμογές. Έχει συνεργαστεί με πολλούς Εκδοτικούς οίκους σε Ελλάδα και Εξωτερικό και έχει εκδώσει 6 προσωπικά κόμικς άλμπουμ από την εκδοτική Jemma Press (Σειρά Τέζα). Αυτή τη στιγμή έχει το δημιουργικό γραφείο Animatic vision και δουλεύει στο χώρο της εικονογράφησης, των κόμικς του κινουμένου σχεδίου, της δημιουργίας ιστοσελίδων και web παιχνιδιών.
 
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τα Μεταλλεία Αμιάντου Βόρειας Ελλάδας μετατρέπονται σε δάσος

Ένα νέο δάσος 800.000 δέντρα και θαμνώδη φυτά αλλάζουν το τοπίο σε μία από τις μεγαλύτερες πληγές για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία της Μακεδονίας. Από κρανίου τόπος, τα ανενεργά Μεταλλεία Αμιάντου Βόρειας Ελλάδας (ΜΑΒΕ) στο Ζιδάνι Κοζάνης μετατρέπονται σε πάρκο έκτασης 4.144 στρμ. με πεύκα, ακακίες, λυγαριές, δρυς, οξιές, μοσχοϊτιές, σφενδόνες και εκατοντάδες θάμνους.

Πρόκειται για ένα από τα κορυφαία έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς η επικινδυνότητα του καρκινογόνου αμιάντου απαίτησε τη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων από το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» στον σχεδιασμό και στις εργασίες, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει. Οι χώροι υψηλής επικινδυνότητας περιλαμβάνουν 740 στρμ. όπου απετίθετο ο αμίαντος, 550 στρέμματα του χώρου των μεταλλείων, καθώς 25 στρμ. κτιριακών εγκαταστάσεων.


Το έργο περιβαλλοντικής αποκατάστασης συγχρηματοδοτήθηκε με 4,3 εκατ. ευρώ από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα LIFE, με τα οποία δημιουργήθηκε ο πρώτος χώρος υγειονομικής ταφής αμιάντου.


Από τον χώρο περισυλλέχθηκαν 170 τόνοι ινών αμιάντου, επικίνδυνων για την υγεία των ανθρώπων της ευρύτερης περιοχής. Η διαδικασία έγινε με τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας από επιστήμονες, οι οποίοι με ειδικές στολές προστασίας πραγματοποίησαν τη στερεοποίηση και τον εγκιβωτισμό των ινών με τσιμέντο, ώστε να μετατραπούν σε κύβους και να διατεθούν σε ειδικά στεγανοποιημένο χώρο ταφής, ενώ στο τέλος καλύφθηκαν από φυτικό υλικό.


Αμέσως μετά ακολούθησε η πρώτη φάση του έργου, που αφορά στην αποκατάσταση του χώρου όπου κείτονταν εδώ και χρόνια τα αποθέματα του αμιάντου. Με προϋπολογισμό 6,2 εκατ. ευρώ από το ΕΠΠΕΡΑΑ (Ταμείο Συνοχής), σε έκταση 310 στρμ. έχει στρωθεί φυτικό υλικό 145 τόνων, ενώ έχουν ήδη φυτευτεί 200.000 δέντρα και θάμνοι που ποτίζονται από επιφανειακό δίκτυο αυτόματης άρδευσης μήκους 200 χλμ.


Το φθινόπωρο αναμένεται να ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση αποκατάστασης του υπόλοιπου τμήματος αποθέσεων αμίαντου με την ταυτόχρονη ανάπλαση 200 στρμ. με φυτικό χώμα 350 τόνων, που θα πέσει στην περιοχή για να φυτευτούν 500.000 δέντρα, τα οποία θα αρδευτούν από επιφανειακό αυτόματο δίκτυο 430 χλμ.


Ακολουθεί η τρίτη φάση ολοκλήρωσης για τον ενταφιασμό των κτιριακών εγκαταστάσεων, που θα γίνει σε έκταση 25 στρεμμάτων. Η επιχείρηση θα ξεκινήσει από τον καθαρισμό του κυρίου κτιρίου του εργοστασίου αμιάντου, των κτιρίων της διοίκησης, των μηχανημάτων και των αποθηκευτικών χώρων με ειδικές σύγχρονες μεθόδους, ώστε να ξηλωθούν και να ενταφιαστούν σε νέο χώρο υγειονομικής ταφής. 

 
 

«Είναι το μεγαλύτερο έργο περιβαλλοντικής αποκατάστασης που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Ενα έργο που, εκτός από το ότι θα αναβαθμίσει το τοπικό περιβάλλον, έχει το χαρακτηριστικό της τεχνολογικής πρωτοπορίας και της τεχνογνωσίας για την πατρίδα μας», αναφέρει στη Realnews ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Δακής.

«Πέρα από τις θέσεις εργασίας που δημιουργούνται, το μείζον είναι ότι δείξαμε ως Eλληνες πως έχουμε και την πολιτική βούληση και τη δυνατότητα να δράσουμε και να υλοποιήσουμε κορυφαία έργα, που αποτελούν σημείο αναφοράς για ολόκληρο τον κόσμο», προσθέτει.


Η χρηματοδότηση

Το κόστος της μελέτης, που γίνεται σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Ερευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος», εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 38 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική παρέμβαση θα φτάσει στα 65 εκατ. ευρώ. Ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα έχει επιλεγεί μέχρι τα τέλη του χρόνου, ενώ το έργο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2015, ώστε να μη χαθεί η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.


«Με την ολοκλήρωσή του αποκαθίσταται πλήρως η περιοχή των πρώην ορυχείων αμιάντου Β. Ελλάδας, που αποτελούσαν ανοιχτή πληγή στα σπλάχνα της Κοζάνης και ειδικότερα στην περιοχή Καμβουνίων», δηλώνει στην Realnews ο αντιπεριφερειάρχης Κοζάνης Γιάννης Σόκουτης.


«Πλέον, η περιοχή θα μετατραπεί σε έναν χώρο πρασίνου που θα αξιοποιηθεί προς όφελος των πολιτών», προσθέτει. Το ιδιαίτερο πλέον της τεχνογνωσίας που απαιτείται για το εγχείρημα της περιβαλλοντικής αποκατάστασης έχει προκαλέσει το διεθνές επιστημονικό ενδιαφέρον, καθώς την περιοχή έχουν ήδη επισκεφθεί Κορεάτες που ενδιαφέρονται για ανάλογα έργα.


Το νέο δάσος που θα δημιουργηθεί θα είναι υπό τον έλεγχο της περιφέρειας για 20 χρόνια, προκειμένου να γίνονται συνεχείς έλεγχοι μέτρησης της ακτινοβολίας, όπως ορίζει η νομοθεσία.


Στα σχέδια της περιφέρειας είναι η έκταση να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, κυρίως φωτοβολταϊκών. Επίσης, αμέσως μετά το πέρας των ελέγχων, ο χώρος θα αποδοθεί με ασφάλεια στους πολίτες και στους επισκέπτες της περιοχής.


Πηγή:  real.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Tα μανταλάκια στην τάξη είναι πολύ χρήσιμα

Τα μανταλάκια στην τάξη μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά. Στη γλώσσα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε παιχνίδια συλλαβισμού ή στην εκμάθηση της αλφαβήτας και στα Μαθηματικά στις πράξεις στην πρώτη εικοσάδα ή στα δεκαδικά κλάσματα - δεκαδικούς αριθμούς. Αρκεί σε έναν τοίχο της τάξης να κρεμαστεί σε ύψος που να το φτάνουν τα παιδιά ένα σχοινάκι με τα ανάλογα μανταλάκια.
Love this! Great for comparing and ordering fractions and decimals. 
Sight words and fine motor
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012

Επισκεφθείτε ένα manga kissas καφέ

 
Αν ταξιδεύετε στην Ιαπωνία, ή απλά θέλετε μια μοναδική εμπειρία, τα manga kissas μπορεί να σας εντυπωσιάσουν. Αυτά τα ιαπωνικά οικήματα είναι ένας συνδυασμός από βιβλιοθήκες κόμικ, καφετέριες και ξενοδοχεία! Και όχι μόνο είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να χαλαρώσει κανείς μετά από μια γεμάτη ημέρα εξερευνώντας τους δρόμους μιας ιαπωνικής πόλης, μπορούν επίσης να είναι ένας προορισμός από μόνα τους.


Το Manga, μια ιαπωνική λέξη που σημαίνει «χιουμοριστικές εικόνες", έγινε εξαιρετικά δημοφιλές στην Ιαπωνία κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα. Το καλλιτεχνικό ύφος και οι συναισθηματικοί χαρακτήρες με τα μεγάλα μάτια και το μικρό στόμα κάνουν το manga αξιαγάπητο. Στην Ιαπωνία έχει διαβαστεί και αγαπηθεί από όλες τις γενιές και στις Ηνωμένες Πολιτείες κερδίζει δημοτικότητα μεταξύ των νέων. Στην πραγματικότητα, οι συγγραφείς και καλλιτέχνες manga στην Ιαπωνία απολαμβάνουν τόσο πολύ το κύρος και τον σεβασμό όσο και οι λογοτέχνες και καλλιτέχνες στη Δύση.
 
Αφού λοιπόν τα κόμικ Manga είναι τόσο δημοφιλή, η δημιουργία των καφέ manga δεν ήταν έκπληξη. Οι καφετέριες αυτές ξεκίνησαν στη δεκαετία του 1970 ως μέρη όπου μπορεί κάποιος να διαβάσει κόμικς και να πιει καφέ και ποτό. Από τότε, ωστόσο, έχουν μεταμορφωθεί σε κάτι νέο. Τώρα, οι περισσότερες καφετέριες manga παρέχουν θαλάμου με υπολογιστή εξοπλισμένο με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, βιντεοπαιχνίδια και DVD και φυσικά χιλιάδες κόμικς.
Πολλές καφετέριες manga βρίσκονται κοντά σε σιδηροδρομικούς σταθμούς και παρέχουν υπηρεσίες  ωριαίας βάσης. Οι πελάτες τους μπορούν να περάσουν μία ή δύο ώρες διαβάζοντας κόμικς, ενώ περιμένουν το τρένο τους. Ή, αν συμβεί να χάσουν το τρένο τους, μπορούν να περάσουν όλη τη νύχτα στο kissa manga με μειωμένη τιμή. Δεδομένου ότι αυτά τα καφέ είναι ανοιχτά 24 ώρες την ημέρα, παρέχουν μια φθηνή εναλλακτική λύση αντί για ξενοδοχεία. Παρά το γεγονός ότι τα περισσότερα δεν προσφέρουν κρεβάτια, οι καρέκλες τους είναι άνετες και πολλά προσφέρουν ακόμη και ντους.

http://jpgames.de/wp-content/uploads/2012/03/manga-kissa-3.jpg
Λόγω του υψηλού κόστους της ενοικίασης διαμερισμάτων, κάποιοι νεαροί Ιάπωνες έχουν επιλέξει να ζουν στα manga Κίσσας μακροπρόθεσμα, καταβάλλοντας ένα ποσό για κάθε εβδομάδα ή μήνα. Άστεγοι άνθρωποι χρησιμοποιούν επίσης αυτά τα καφενεία ως μέρη για ντους και ύπνο σε ένα σχετικά άνετο και ασφαλές περιβάλλον.
 
Οι καφετέριες manga είναι μοναδικές στον κόσμο και σίγουρα αξίζουν την επίσκεψη. Δεν είναι μόνο ένα συναρπαστικό συνονθύλευμα βιβλιοθήκης, καφέ και ξενοδοχείου, είναι ένα μοναδικό και ενδιαφέρον μέρος της ιαπωνικής κουλτούρας.   
 
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Φτιάξτε γραμμές του χρόνου με το dipity

Το dipity είναι ένα πολύ εύκολο online προγραμματάκι που θα σας βοηθήσει να φτιάξετε διαδραστικές χρονογραμμές για το μάθημα της Ιστορίας (και όχι μόνο) που θα τραβήξουν το ενδιαφέρον των μαθητών σας. Είναι τόσο απλό στη χρήση που μπορούν και τα ίδια τα παιδιά να το χρησιμοποιήσουν. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε μια απλή εγγραφή και να ορίσετε τις ημερομηνίες που σας ενδιαφέρουν. Μπορείτε να προσθέσετε στα γεγονότα της χρονογραμμής σας συνδέσμους, εικόνες, μέχρι και βίντεο. Το τελικό σας έργο μπορείτε να το δημοσιεύσετε σε μια διεύθυνση του διαδικτύου ή να το συμπεριλάβεται στην ιστοσελίδα ή στο ιστολόγιό σας. Δοκιμάστε το..






Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πρώτη μέρα στο σχολείο: Βοηθήστε το να το δει θετικά

 
Αν η επιστροφή στα θρανία είναι μία φορά δύσκολη κάθε Σεπτέμβρη, η πρώτη φορά στο σχολείο, η μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο ή από το γυμνάσιο στο λύκειο, ή η αλλαγή σχολείου αποτελούν ειδικές περιπτώσεις που χρήζουν προσεκτικής μεταχείρισης όσο οι μέρες πλησιάζουν. Το πιτσιρίκι σας είναι κακόκεφο και μουτρωμένο τις τελευταίες ημέρες επειδή φοβάται την έναρξη της νέας –που αυτή τη φορά θα είναι εντελώς νέα– σχολικής χρονιάς, ανησυχεί ότι δε θα έχει φίλους, θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον ή, στην περίπτωση που πηγαίνει πρώτη φορά στο σχολείο, θα σας αποχωριστεί για πρώτη φορά «σοβαρά» –όχι για να πάει να παίξει με άλλα παιδάκια, όπως στον παιδικό σταθμό ή στο νηπιαγωγείο– και για πολλές ώρες.  

Σίγουρα η ανησυχία και η κακοκεφιά του δε σας φαίνεται αδικαιολόγητη. Αναγνωρίζετε στην κακή του διάθεση τη δική σας ψυχολογία όταν πηγαίνατε για πρώτη φορά σχολείο, ή όταν είχε χρειαστεί να αλλάξετε –αποκλείεται να μην το θυμάστε– αλλά και το άγχος που αντιμετωπίζουμε, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, όλοι ως ενήλικοι όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο περιβάλλον, την πρώτη μέρα για παράδειγμα σε μία καινούρια δουλειά.

Πώς, όμως, τα εξηγούμε όλα αυτά σε ένα παιδί; Και, το κυριότερο, πώς μπορούμε να το κάνουμε να ξεπεράσει τους φόβους του και να αντιμετωπίσει την πρώτη μέρα στο σχολείο με χαμόγελο; Η (προφανής) απάντηση είναι με υπομονή και κατανόηση, υπάρχουν, όμως, και μερικές ακόμη πρακτικές που θα σας βοηθήσουν.

* Επισκεφθείτε μαζί του το σχολείο κάποια μέρα πριν ανοίξει, για να δει έστω και απ’ έξω το χώρο. Όσο ασήμαντο και αν σας φαίνεται, το να ξέρει εκ των προτέρων ένα τουλάχιστον από τα καινούρια πράγματα που έχει να αντιμετωπίσει, το χώρο, θα το βοηθήσει να προσαρμοστεί ευκολότερα.

* Την πρώτη ημέρα καλό θα ήταν να το συνοδεύσετε στο σχολείο –ή κάποιο άλλο στενό σας πρόσωπο, με το οποίο αισθάνεται άνετα, αν εσείς δεν μπορείτε– και να μείνετε για λίγο στο προαύλιο. Η παρουσία σας εκεί θα το ανακουφίσει, καθώς δε θα αισθάνεται μόνο του τουλάχιστον τα πρώτα λεπτά επαφής με το καινούριο περιβάλλον. Προσέξετε, όμως, να μην το παρακάνετε και μείνετε εκεί περισσότερο ή το συνοδεύετε κάθε μέρα. Ο σκοπός είναι να του δώσετε θάρρος στην αρχή για να αισθάνεται στη συνέχεια άνετα να πηγαίνει μόνο του. Η συνεχής παρουσία σας εκεί θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα: την πρώτη μέρα που θα χρειαστεί να εμφανιστεί μόνο του στο προαύλιο θα είναι σα να πηγαίνει πρώτη φορά στο σχολείο.

* Μιλήστε του για τους δικούς σας φόβους την πρώτη ημέρα στο σχολείο και πώς τους ξεπεράσατε. Μπορείτε, για παράδειγμα, να του διηγηθείτε πώς γνωρίσατε την πρώτη σας φίλη ή φίλο στο προαύλιο του σχολείου, και πώς γυρίσατε μετά την πρώτη μέρα χαρούμενοι στο σπίτι. Υποθέστε τι μπορεί να φοβάται και συζητήστε το. Πείτε του, για παράδειγμα, ότι τα μαθήματά του δε θα είναι δύσκολα και ότι είστε βέβαιοι πως θα τα πάει περίφημα σε όλα –χωρίς να επιμείνετε πολύ σε αυτό το τελευταίο, για να μην του δημιουργήσετε πρόσθετο άγχος με τις δικές σας, υψηλές απαιτήσεις.

* Δώστε παράδειγμα κάποιου άλλου παιδιού που γνωρίζει και συμπαθεί, μεγαλύτερου φίλου ή ξαδέρφου π.χ., και αναφέρετε πώς εκείνο ξεπέρασε τους φόβους του ή πώς πέρασε την πρώτη ημέρα στο σχολείο. Μην μπείτε, όμως, σε συγκρίσεις τύπου «εκείνος δε φοβόταν καθόλου» ή «ανυπομονούσε να πάει στο σχολείο», γιατί θα το κάνετε να αισθανθεί άσχημα.

* Φτιάξτε μια ιστορία με τον αγαπημένο του ήρωα στην ίδια κατάσταση. Κάντε την αστεία, με μια δόση ηρωισμού αν ο ήρωας έχει υπερφυσικές δυνάμεις, και βεβαιωθείτε ότι τελειώνει με πολλούς καινούριους φίλους γύρω από τον πρωταγωνιστή.

* Εξηγήστε του αναλυτικά τι θα κάνει εκεί, τι θα έχει να αντιμετωπίσει κλπ ώστε να είναι προετοιμασμένο. Τονίστε τα θετικά, ότι θα γνωρίσει νέους φίλους, θα πηγαίνει εκδρομές, θα μάθει ενδιαφέροντα πράγματα, και σχεδιάστε μαζί του πώς θα αντιμετωπίσει αυτά που φοβάται: πώς θα προσεγγίσει τα άλλα παιδιά, πώς θα μιλήσει στη δασκάλα, πώς θα το βοηθάτε όταν διαβάζει στο σπίτι αν δυσκολευτεί σε κάτι.

* Καταπολεμήστε τους δικούς σας φόβους και το άγχος του αποχωρισμού. Αν δει εσάς ανήσυχους ή αγχωμένους θα θεωρήσει το φόβο του δικαιολογημένο και δε θα κάνει καμία προσπάθεια να τον αντιμετωπίσει. Μην το αφήσετε να πιστέψει ότι μπορεί να του συμβεί κάτι κακό αν απομακρυνθεί από κοντά σας.

* Σε καμία περίπτωση μην τιμωρείτε το φόβο ή επιπλήττετε το παιδί για αυτήν τη συμπεριφορά του. Όχι μόνο διότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να φοβάται, αλλά και γιατί δείχνοντάς του ότι δεν εγκρίνετε τις ανησυχίες του θα το κάνετε να κλειστεί στον εαυτό του, για να μη σας δείχνει ότι φοβάται, και να αισθανθεί ακόμα χειρότερα. Αντίθετα, δείξτε του ότι επιβραβεύετε την προσπάθεια αντιμετώπισης που κάνει και ότι είστε διατεθειμένοι να το βοηθήσετε όσο γίνεται να ξεπεράσει τους φόβους του.

* Θυμίστε του άλλες καταστάσεις που φοβόταν και πώς το ξεπέρασε –πόσο καλοί φίλοι είναι με το παιδάκι που ντρεπόταν στην αρχή να του μιλήσει στην παιδική χαρά, ή πόσο ανώδυνη αποδείχτηκε η εξέταση στο γιατρό που φοβόταν να πάει.

* Διαλέξτε μαζί τα σχολικά είδη και τα ρούχα που θα φορέσει.

* Μεταδώστε του ενθουσιασμό, κινήστε του την περιέργεια, δώστε του κίνητρα για να πάει στο σχολείο: πείτε του για τους καινούριους φίλους που θα γνωρίσει, για τα παιχνίδια που θα παίξει, για τα πράγματα που θα μάθει –και πώς θα του χρησιμεύσουν σε πρακτικό επίπεδο, ότι θα μπορεί π.χ. να διαβάζει τα «γράμματα», τους υπότιτλους, στα παιδικά και τις ταινίες για να τα βλέπει μόνο του, χωρίς τη βοήθειά σας–, μιλήστε με καλά λόγια για τη δασκάλα κλπ.

* Μην υποτιμάτε τους φόβους του και μην του δείξετε σε καμία περίπτωση ότι σας φαίνονται ασήμαντοι. Σ’ εκείνο φαίνονται τεράστιοι –όπως ακριβώς και σε εσάς οι δικοί σας. 

Πηγή:  in2life.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΚΑΗ

Απεργία με το πρώτο κουδούνι


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Η μεγαλύτερη πεταλούδα του κόσμου

Η Atlas, (Attacus atlas) είναι η μεγαλύτερη πεταλούδα στον κόσμο,  σύμφωνα με την επιφάνεια που καλύπτουν τα φτερά της. Η Atlas ζει στη νότια Κίνα, στην Ινδία, τη Μαλαισία και την Ινδονησία. Το άνοιγμα των φτερών της καλύπτει περίπου 400 τετραγωνικά εκατοστά.
A Hand for an Atlas Moth
Έχει ένα σχετικά μικρό σώμα που όμως είναι αρκετό για να γίνει ένα νόστιμο γεύμα για τους θηρευτές της. Το θηλυκό είναι μεγαλύτερο από το αρσενικό.Το αρσενικό Atlas αντισταθμίζει αυτή την έλλειψη μεγέθους με τις υπέροχες φτερωτές κεραίες του που είναι ευαίσθητες στις φερομόνες του θηλυκού.  
 http://3.bp.blogspot.com/-uBV7Lv2k3nE/T1EQNveMNVI/AAAAAAAAF3k/gs--OVlXuLM/s400/6556968383_3442f56d39_z.jpg
Η πεταλούδα Atlas ξεκινά τη ζωή της ως ένα αυγό αγκιστρωμένο στην κάτω επιφάνεια ενός φύλλου. Οι κάμπιες εκκολάπτονται μετά από μία έως δύο εβδομάδες. Καθήκον τους είναι να τρώνε τα φύλλα από μια ποικιλία φυτών  όπως κανέλα, εσπεριδοειδή, κερασιές Τζαμάικας κλπ. Μετά το φαγητό η κάμπια Atlas φτιάχνει ένα κουκούλι. Εκεί θα φωλιάσει για περίπου ένα μήνα οπότε και θα βγει η πεταλούδα που ζει την ενήλικη ζωή της για δύο περίπου εβδομάδες.
 
 



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Φτιάξτε online τεστ για τους μαθητές σας γρήγορα και εύκολα

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γι' αυτό το testmoz. Πατώντας το κουμπί "Make a Test", δίνετε ένα όνομα στο τεστ (και στα Ελληνικά) και περνάτε έναν κωδικό, όποιον θέλετε. Στα settings δίνετε την εκφώνηση, την αποφώνηση και ένα κωδικό για τους μαθητές εάν δεν θέλετε κάποιος άλλος να αντιγράψει το έργο σας. Το επόμενο βήμα είναι να περάσετε τις ερωτήσεις του τεστ. Έχετε 4 δυνατότες: να δώσετε μορφή αληθινό - λάθος, πολλαπλές επιλογές με μία απάντηση, πολλαπλές επιλογές με περισσότερες απαντήσεις και γεμίστε τα κενά. Αφού τελειώσετε με τις ερωτήσεις δεν έχετε παρά να δημοσιεύσετε το τεστ σας. Το testmoz σας δίνει τη διεύθυνση του τεστ όπου μπορούν να πάνε οι μαθητές σας για να το απαντήσουν. Ο κάθε μαθητής θα πρέπει πριν απαντήσει το τεστ να γράψει το όνομά του με αγγλικούς χαρακτήρες. Όταν τελειώσει πατά sabmit και η σελίδα του δίνει τα αποτελέσματα. Εσείς με τον κωδικό σας μπορείτε να πάτε στα reports και να δείτε τα ποσοστά και τα λάθη των μαθητών σας. 

Δείτε ένα απλό παράδειγμα: Οι θεοί του Ολύμπου

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η άλλη Ελλάδα των αρίστων

Χαμόγελα και ρίγη συγκίνησης σκόρπισε η ανακοίνωση των βάσεων, καθώς χιλιάδες νέοι αντίκρισαν το όνομά τους στις λίστες των εισακτέων και μάλιστα σε σχολές υψηλής ζήτησης. Κατάφεραν να υπερπηδήσουν τα... εμπόδια που ορθώνονται μέσα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία, υπενθυμίζοντας ότι υπάρχει και μία άλλη Ελλάδα, αυτή της αριστείας και της μείζονος προσπάθειας. Στο 1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης «Μ. Ανδρόνικος», επί της οδού Κλεάνθους, διδάσκοντες και μαθητές είχαν κάθε λόγο χτες να πανηγυρίζουν για τα αποτελέσματα, καθώς το ποσοστό επιτυχίας άγγιξε το 98,1%. Οι 51 από τους 52 μαθητές θα διαβούν το κατώφλι της ανώτατης εκπαίδευσης από το Σεπτέμβρη και μάλιστα το 92,2%, δηλαδή 47 παιδιά, θα φοιτήσουν σε πανεπιστημιακές σχολές.

Ο διευθυντής του 1ου Πειραματικού, Στέλιος Φριλίγκος, απέδωσε το υψηλό ποσοστό επιτυχίας στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι καθηγητές του σχολείου, οι οποίοι, πέρα από τη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων, φροντίζουν για την προώθηση καινοτόμων δράσεων. Οι συγκεκριμένες δράσεις - συνέχισε ο ίδιος - επιτρέπουν στα παιδιά να ανακαλύπτουν ευκολότερα τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους και με τον τρόπο αυτόν να τονώνεται η αυτοπεποίθησή τους και να εμφανίζουν καλύτερες επιδόσεις και στα υπόλοιπα μαθήματα.

«Λόγω της οικονομικής κρίσης, σημαντικό ποσοστό των μαθητών αναζήτησε εξωσχολική βοήθεια στον ελάχιστο βαθμό ή δεν πήγε καν σε φροντιστήριο. Κι αυτό αναδεικνύει την ευθύνη, που φέρει το δημόσιο σχολείο, ώστε να προσφέρει ποιοτικό έργο», υποστήριξε ο κ. Φριλίγκος. Η κατάργηση της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, δηλαδή του δωρεάν φροντιστηρίου, αποτελεί ένα ακόμη πλήγμα για τη δοκιμαζόμενη, από τον ορυμαγδό των μέτρων, ελληνική οικογένεια. Ωστόσο, ορισμένοι εκπαιδευτικοί, αφοσιωμένοι στο λειτούργημά τους, συνεχίζουν να στηρίζουν τους αδύναμους μαθητές, παραδίδοντας δωρεάν μαθήματα μετά το τέλος του ωραρίου τους. «Κάποια μαθήματα έγιναν αφιλοκερδώς από καθηγητές του σχολείου, όχι βέβαια στην έκταση που θα θέλαμε. Ομως, θα το δρομολογήσουμε, ώστε να καθιερωθεί σε συστηματική βάση», είπε ο κ. Φριλίγκος.

Σε μια άλλη γειτονιά της Θεσσαλονίκης, στην οδό Κριεζώτου, διδάσκοντες και μαθητές συνεργάστηκαν αρμονικά φέρνοντας το 2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο κοντά στην κορυφή της επιτυχίας με ποσοστό 97%. «Οφείλεται στη συστηματική δουλειά τόσο των μαθητών όσο και των καθηγητών και στο καλό κλίμα συνεργασίας, που επικρατεί στο σχολείο μας. Από το σύνολο των επιτυχόντων, το 73% πέρασε σε σχολές της Θεσσαλονίκης και μόνο το 27% σε άλλες πόλεις. Οι περισσότεροι μαθητές έχουν πετύχει σε σχολές της πρώτης επιλογής τους και μάλιστα αρκετοί σε τμήματα υψηλής ζήτησης, όπως η Ιατρική, η Νομική, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ και η Αρχιτεκτονική», ανέφερε η διευθύντρια του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου, Εφη Κεχαΐδου, και πρόσθεσε: «Ευχόμαστε οι μαθητές μας να συνεχίσουν με επιτυχία τις σπουδές τους και να διαπρέψουν στα ΑΕΙ που θα φοιτήσουν επιδεικνύοντας το υψηλό ήθος που τους χαρακτηρίζει».

Μιλώντας στον «Α» ο μαθητής Αστέρης Στύλος απέδωσε την επιτυχία στην ειλικρινή προσπάθεια των μαθητών αλλά και των καθηγητών, που, παρά τις δυσκολίες, έχουν επιτελέσει εξαιρετικό έργο. «Αποδεικνύεται περίτρανα ότι τα δημόσια σχολεία τα καταφέρνουν εξίσου καλά με τα ιδιωτικά. Ωστόσο, οι οικονομικές δυσκολίες μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα σε υποψήφιους. Πολλοί γονείς δεν είχαν τη δυνατότητα να πληρώσουν φροντιστήρια για τα παιδιά τους, καθώς και να τα στείλουν να σπουδάσουν σε άλλες πόλεις», επισήμανε ο υποψήφιος από το 1ο Πειραματικό Λύκειο τονίζοντας πως η κρίση εντείνει το φαινόμενο δημιουργίας μαθητών δύο ταχυτήτων. «Πάντως, αν υπάρχει σωστή προσπάθεια και συνεργασία από μαθητές και καθηγητές, όπως συνέβη στο δικό μας σχολείο, τότε οι πιθανότητες επιτυχίας αυξάνονται σημαντικά και το σχολείο είναι σε θέση να βγάλει μελλοντικούς επιστήμονες, αλλά και συνειδητοποιημένους πολίτες», κατέληξε ο υποψήφιος, ο οποίος εισάγεται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Φλώρινας με 15.491 μόρια.

Πηγή: Αγγελιοφόρος
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Στο Μουσείο Ακρόπολης το κύπελλο του Σπύρου Λούη

Στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης εκτίθεται από την Τρίτη 27 Αυγούστου 2012 και για ένα χρόνο, το ασημένιο κύπελλο του Σπύρου Λούη που αποκτήθηκε σε δημοπρασία πριν από τέσσερις μήνες από το ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος». 

Το συγκεκριμένο κύπελλο απονεμήθηκε κατά τους πρώτους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες το 1896 στην Αθήνα στον Σπύρο Λούη.

Φιλοξενείται σε χώρο του Μουσείου που δεν απαιτεί την αγορά εισιτηρίου ενώ πλαισιώνεται από οπτικοακουστικό και έντυπο ενημερωτικό υλικό.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Σήμερα η τελετή έναρξης των 14ων Παραολυμπιακών Αγώνων

 
Στις 22:30 ώρα Ελλάδος ανοίγει η αυλαία των 14ων Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου με την τελετή έναρξης που φέρει τον τίτλο «Διαφώτιση», παρουσία της βασίλισσας Ελισάβετ. Η μακριά εισαγωγή στην τελετή έχει αρχίσει από χθες το βράδυ με την 24ωρη λαμπαδηδρομία της παραολυμπιακής φλόγας. Αφετηρία ήταν το νοσοκομείο Στόουκ Μάντεβιλ, ΒΔ του Λονδίνου και κατάληξη θα είναι το Ολυμπιακό Στάδιο του Στράτφορντ κατά τη διάρκεια της τελετής.

Συνολικά 580 λαμπαδηδρόμοι με προβλήματα αναπηρίας σε ομάδες των πέντε μεταφέρουν τη φλόγα, ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας που πέρασε, από το νοσοκομείο στο οποίο πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά οργανωμένοι αθλητικοί αγώνες ατόμων με κινητικά προβλήματα, πίσω στο 1948.

Η τελετή έναρξης, όπως και η αντίστοιχη των Ολυμπιακών Αγώνων, είναι στο μεγαλύτερο μέρος της ένα μυστήριο. Θα συμμετάσχουν συνολικά 3.000 ενήλικοι εθελοντές και 100 παιδιά, καθώς και 100 επαγγελματίες καλλιτέχνες. Μία από τις κορυφαίες στιγμές της τελετής θα είναι οι ακροβατικές επιδείξεις σε στιλ τσίρκου και σε ύψος 35 μέτρων από 50 ανθρώπους με αναπηρίες, οι οποίοι εκπαιδεύονται εδώ και περίπου τρεις μήνες.

Πηγή: www.kathimerini.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η γιορτή των αυλών 2012

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=3dcaebcb83&view=att&th=1396f555606f3bce&attid=0.5&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-_ualNlcEEx7fioFuCgAWY&sadet=1346233719933&sads=TC9lh3WFpoIQmNH1w_79JSFp8PE
Φέτος συμπληρώνονται 90χρόνια από την τραγωδία του μικρασιάτικου Ελληνισμού 1922 – 2012.
Στην μικρασιάτικη γη πριν την τραγωδία η ανάπτυξη του πολιτισμού ήταν ιδιαίτερη. Ο λόγος, η μουσική, το θέατρο, ο χορός είχαν πρωτεύοντα ρόλο στην ζωή του ελληνικού στοιχείου. Όλα αυτά τα έφεραν μαζί τους και επηρέασαν σε σημαντικό βαθμό την πορεία της ελληνικής κουλτούρας και ιδιαίτερα του λαϊκού πολιτισμού.

Στην πόλη μας εγκαταστάθηκε ένας μεγάλος αριθμός προσφύγων απ΄ όλα τα μήκη και τα πλάτη της μικρασιάτικης γης που ακόμα και σήμερα κρατούν άσβηστες τις μνήμες του ξεριζωμού και την προσπάθεια της επιβίωσης μέσα από πανάθλιες συνθήκες που τους καταδίκασαν οι ισχυροί της εποχής ντόπιοι και ξένοι.

Η καρδιά του προσφυγικού στοιχείου στην πόλη μας χτυπάει στην πλ. Ελευθερία και στις αυλές των προσφυγικών σπιτιών γύρω απ΄ αυτή αν και έχουμε πρόσφυγες και σε άλλα μέρη της πόλης.
Τιμώντας την πορεία την ιστορία και τον πολιτισμό αυτών των ανθρώπων που έχουν βάλει την δική τους σφραγίδα στην ιστορική πορεία της Πάτρας διοργανώνουμε σε συνεργασία με τον Παμμικρασιατικό Σύνδεσμο Πατρών «ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΑΥΛΩΝ»

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΑΥΛΩΝ 2012 ΤΕΤΑΡΤΗ
29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2012 ΣΤΙΣ 19.00

Οι αυλές γύρω από την πλ. Ελευθερίας (δηλ. τα εσωτερικά των οικοδομικών τετραγώνων) αποτελούσαν αλλά και σήμερα αποτελούν ζωτικούς χώρους για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που κατοικούν γύρω απ΄ αυτές. Οι περισσότερες αφημένες σε μια παράξενη εγκατάλειψη. Οι μνήμες παλιότερων εποχών ξεχασμένες, χαμένη η ιστορική συνέχεια, μίζεροι χώροι καταπατημένοι από την ανέχεια, την φτώχια αλλά παρ΄ όλα αυτά γραφικές, μελαγχολικές με μια δυναμική κρυμμένη πίσω από τα σπασμένα λαμπιόνια και τα ξύλα που στηρίζουν τα σύρματα για ν΄ απλώνουν τα ρούχα οι νοικοκυρές. Περιμένουν στωικά φωνές, τραγούδια, χορούς τα παιχνίδια των παιδιών για να ξαναζωντανέψουν.

Μια περιοχή ιδιαίτερα υποβαθμισμένη που δεν πρέπει να την αφήσουμε στην τύχη της. Η σημερινές μας ενέργειες θα είναι αυτές που θα καθορίσουν το αύριο της συγκεκριμένης περιοχής.
Με την ευκαιρία των 90χρόνων από την τραγωδία του μικρασιάτικου Ελληνισμού 1922 – 2012 σε συνεργασία με τον Παμμικρασιατικό Σύνδεσμο Πατρών διοργανώνουμε «τη γιορτή των αυλών» ημέρα Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012.

1. Η γιορτή θα ξεκινήσει το απόγευμα στης 19.00 με παραδοσιακά παιχνίδια από παιδιά αλλά και μεγάλους που θα συμμετέχουν παιδιά της γειτονιάς των χορευτικών συγκροτημάτων αλλά και παιδιά απ΄ όλη την πόλη.

2. Θα συνεχίσουμε με διάβασμα παραμυθιών – αφηγήσεις όπως η γιαγιά στα εγγόνια και εκμάθηση παραδοσιακών τραγουδιών ανάλογα τις δυνατότητες.

3. Η συνέχεια με χορευτικά συγκροτήματα από το Χορευτικό του Δήμου Πάτρας που θα γυρίζουν από αυλή σε αυλή. Αφού παρουσιάσουν το πρόγραμμά τους θα συνεχίζουν με γλέντι μαζί με τους κατοίκους και τους επισκέπτες.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

Η «Mamma Mia» στην πλαζ την Παρασκευή με πανσέληνο

 

Ο Δήμος Πατρέων και ο Πολιτιστικός Οργανισμός μας προσκαλεί την Παρασκευή 31 Αυγούστου στον κάμπινγκ της πλαζ για να δούμε υπό το φως της πανσελήνου την ταινία «Mamma Mia». 

 Κάτω από το φως της δεύτερης πανσελήνου του Αυγούστου, αποχαιρετάμε ημερολογιακά το καλοκαίρι με την πασίγνωστη ταινία σε μια προβολή με ελεύθερη είσοδο για μικρούς και μεγάλους. Το γκαζόν προσφέρεται για όσους θέλουν να απολαύσουν πιο άνετα και χαλαρά την προβολή, ενώ θα υπάρχουν και καρέκλες για όσους θεατές το επιθυμούν.

 Έναρξη προβολής στις 21:00.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Γνωρίστε το picmonkey

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, τι σας βρήκα, τι σας βρήκα! Ένα καταπληκτικό προγραμματάκι, πολύ εύκολο, που δε χρειάζεται καν εγγραφή. Λέγεται picmonkey. Τι μπορεί να κάνει; Κατ' αρχήν φτιάχνει κολλάζ φωτογραφιών υπερβολικά εύκολα και γρήγορα. π.χ.
Το καλύτερο είναι ότι μπορεί να μακιγιάρει τις άχαρες φωτογραφίες σας! Αρκεί να ανεβάσετε μια φωτογραφία σας και αυτό γρήγορα και εύκολα θα αφαιρέσει τις ριτίδες, θα ασπρίσει τα δόντια, θα βάψει χείλια, μάτια, δέρμα, μπορεί ακόμα να διορθώσει και το χτένισμα! Και όχι μόνο. Δοκιμάστε το. Θα σας ενθουσιάσει.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Έφηβος δημιούργησε τεστ για την πρόγνωση του καρκίνου



Ένα τεστ για την πρόγνωση του καρκίνου του παγκρέατος, το οποίο είναι 168 φορές πιο γρήγορο και πολύ πιο οικονομικό από τα ήδη γνωστά, δημιούργησε ο 15χρονος Αμερικανός μαθητής Τζακ Αντράκα.   

Όπως αναφέρει «Το Βήμα», ο Αντράκα κέρδισε το Μάιο έπαθλο 75.000 δολαρίων στο πλαίσιο της International Science and Engineering Fair, της μεγαλύτερη παγκοσμίως διοργάνωσης για τη μαθητική επιστημονική έρευνα. Πηγές πληροφοριών που χρησιμοποίησε ήταν οι γνωστές μηχανές αναζήτησης, όπως η Google και οι δωρεάν επιστημονικές εργασίες που βρήκε στο Διαδίκτυο, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος. Πηγή της έμπνευσής του φαίνεται να αποτέλεσε το μάθημα της βιολογίας, κατά τη διάρκεια του οποίου συνέλαβε την ιδέα.

Παρά τον πρωτοποριακό της χαρακτήρα, η νέα αυτή διαγνωστική μέθοδος χρησιμοποιεί απλά μέσα. Ο Αντράκα σχεδίασε ταινίες μέτρησης από απλό χαρτί φίλτρου, παρόμοιες με εκείνες που χρησιμοποιούνται στους διαβητικούς για τη μέτρηση σακχάρου στο αίμα, καθώς και νανοσωλήνες άνθρακα που λειτουργούν ως αισθητήρες υψηλής ευαισθησίας.

Οι αισθητήρες φέρουν ένα συγκεκριμένο αντίσωμα το οποίο ενώνεται με την πρωτεΐνη ή τον ιό που αναζητάμε, με αποτέλεσμα οι αισθητήρες να απομακρύνονται ελαφρώς μεταξύ τους.

Το τεστ του Αντράκα μπορεί να ανιχνεύσει την παρουσία της πρωτεΐνης που σχετίζεται με τον καρκίνο ήδη από τα πρώιμα στάδια του. Χάρη σε αυτή την καινοτομία θα μπορούσαν να σώζονται κάθε χρόνο χιλιάδες θύματα του καρκίνου του παγκρέατος.

Αυτή τη στιγμή ο δεκαπεντάχρονος Αντράκα συνεχίζει την έρευνά του στο πανεπιστήμιο John Hopkins στην αμερικανική πόλη της Βαλτιμόρης και έχει καταθέσει αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.


Πηγή: tvxs.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Το Σάββατο 1η Σεπτεμβρίου ο "ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ" της Ξένιας Καλογεροπούλου στο Κάστρο της Πάτρας

 Ο Οδυσσεβάχ της Ξένιας Καλογεροπούλου στο Κάστρο Πάτρας  Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου
Στην παράσταση χρησιμοποιούνται στοιχεία από την Οδύσσεια, από τις χίλιες και μία νύχτες και άλλα αγαπημένα παραμύθια. Η σκηνή μετατρέπεται ολόκληρη σε καράβι, το οποίο σαλπάρει πλάι στον Κύκλωπα Αρχισαλαχάρ, που όταν τραγουδάει η γη ταρακουνιέται, την Λαριζάντ, την πριγκίπισσα που με την ομορφιά της μπορεί να σε βγάλει από το δρόμο, τη μάγισσα Κιρκίλα που πετάει, τους πειρατές, τη γοργόνα, τους λωτοφάγους και άλλους ήρωες.

Παίζουν: Πάνος Βλάχος, Αβραμίδης Γιώργος, Αντωνίου Σοφία, Καβάλη Αμαλία, Μπιμπής Κώστας, Σοφολόγης Γιάννης.
Ζωντανή μουσική: Χαρά Σαββίδου 

Η θεατρική παράσταση «Οδυσσεβάχ» θα βρίσκεται στην Πάτρα για μία μοναδική παράσταση το Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου στις 9:15 μ.μ. στο Κάστρο της Πάτρας.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα 6945 978340 9:30π.μ.- 2:00μ.μ. & 5:30 -10:00μ.μ.
Εισιτήρια προπωλούνται στη ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Αγίου Νικολάου 32, 2610 277396
Τιμή προπώλησης:10€
Τιμή εισιτηρίου: Γενική είσοδος  12€
Ηλεκτρονική προπώληση  εισιτηρίων στο http://www.viva.gr/tickets/festival/odissevach/

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Στο Al Ain Paradise

Το Al Ain, που σημαίνει "άνοιξη", είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στο Εμιράτο του Άμπου Ντάμπι και η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Γεμάτο με 65 περιποιημένους κήπους που ο καθένας έχει ένα μοναδικό στυλ, το Al Ain είναι μια από τις πιο πράσινες πόλεις σε όλη την Αραβία. Γνωστή ως η Πόλη των Κήπων, λόγω του πρασίνου, η πόλη είναι  κάτοχος του ρεκόρ Guinness, και έχει αναγνωριστεί ως ο μεγαλύτερος κήπος του κόσμου με τις περισσότερες κρεμαστρές γλάστρες. Προσελκύοντας 7.000 επισκέπτες ημερησίως, οι κήποι είναι ίσως το πιο διάσημο αξιοθέατο της πόλης.

Χτισμένη σε μια όαση, η πράσινη αυτή πόλη εντυπωσιάζει. Έχει γίνει πλέον γνωστή ως ένα θέρετρο διακοπών για τους ανθρώπους των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, καθώς και τους τουρίστεςΟι επισκέπτες έχουν την μοναδική εμπειρία να δουν εκατομμύρια λουλουδιών σε διάφορα χρώματα σε μια πόλη γνωστή για τους αμμόλοφους της ερήμου.
















Aναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Γνωρίστε το METI School of Radrapur στο Μπαγκλαντές

 

Το METI School of Radrapur είναι ένα μεγάλο σχολικό έργο στον ισλαμικό κόσμο. Πρόκειται για ένα θαυμάσιο, χτισμένο στο χέρι κτίριο που διατηρεί την παραδοσιακή ταυτότητα της αρχιτεκτονικής της περιοχής, ενώ συγχρόνως έχει χρησιμοποιήσει μοντέρνες τεχνικές. 
 
 Οι σχεδιαστές Anna Heringer and Eike Roaswag βελτίωσαν δομικό σύστημα με μπαμπού και την πρόσδεση των υλικών. Το υπόλοιπο της κατασκευής ήταν μια συνεργατική προσπάθεια μεταξύ των αρχιτεκτόνων, των ντόπιων, των μαθητών, των γονιών και των δασκάλων.
 
Αυτό το χαρούμενο και κομψό διώροφο δημοτικό σχολείο στις αγροτικές περιοχές του Μπαγκλαντές έχει προκύψει από μια βαθιά κατανόηση των τοπικών υλικών και μια εγκάρδια σχέση με την τοπική κοινότητα. Η καινοτομία του έγκειται στην προσαρμογή των παραδοσιακών μεθόδων και υλικών κατασκευής για να δημιουργήσει ένα μέρος χαρούμενο για τα παιδιά 
 
 Το τελικό αποτέλεσμα αυτής της ηρωικής εθελοντικής προσπάθειας είναι ένα κτίριο που δημιουργεί όμορφους, ουσιαστικούς και ανθρώπινους χώρους για μάθηση, εμπλουτίζοντας έτσι τις ζωές των παιδιών που εξυπηρετεί.
 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ