Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Μερικά χαριτωμένα επίκαιρα




 Δύο φίλοι...
- Εγώ όταν έκλεισα με την γυναίκα μου 2 χρόνια γάμου την πήγα στον νησί του Πάσχα!
- Γουάου!! Δηλαδή όταν κλείσετε 10 χρόνια που θα την πας;
- Α, τότε θα πάω να την πάρω...


Ξέρει κανείς αν ταΐσω τις κότες παντζάρια... θα βγουν απευθείας τα αυγά κόκκινα ?
 

Μην κρίνεις κανέναν από τη παρέα του...
Φαντάσου πως ο Ιούδας, είχε... την καλύτερη...!

 

Το μεγαλύτερο θαύμα είναι η ταχύτητα με την οποία εξαφανιστήκατε από την Εκκλησία μετά το Χριστός Ανέστη.
 

Νονά μη μου φέρεις αυγό, φέρε μου δεύτερη λαμπάδα, ήρθε η ΔΕΗ.
 

Αν είναι να κάνετε ένοπλη ληστεία σήμερα, αντί για τράπεζα προτιμήστε κρεοπωλεία... Περισσότερα λεφτά θα βρείτε....

Ο Μητσοτάκης θυμάται την Μεγάλη Εβδομάδα από τότε που ήταν τόση δα.
 

Όταν βαριέμαι το Πάσχα, παίρνω το 166 και λέω πως μου έσπασε τη μύτη ένα κοκορέτσι...

Ας βγει επιτέλους ο Μητσοτάκης και να μας πει.
Σε εκείνη τη κρίσιμη ψηφοφορία, τι απόφαση είχε πάρει; Χριστός ή Βαραββάς;
 

Αν ο Κουβέλης ζούσε το 33 μ.Χ. θα δήλωνε “Εμείς σε σταύρωση με Γραμματείς και Φαρισαίους δε συμμετέχουμε”
 

Δυο αρνιά συζητάνε…
- Ο χασάπης μας έχει καλέσει να δούμε κωμωδία μαζί το βραδάκι

- Καλή ρε;
- Είπε δε θα μας μείνει άντερο…

 

Γέμισε το facebook με αρνιά και κοκορέτσια...
...κάτσε ν' ανοίξω λίγο τα windows να φύγει η τσίκνα...

 

Θα ήθελα να έχω επάγγελμα Γαϊτάνος!!!.
Να κάθομαι έντεκα μισή μήνες και να δουλεύω μισό.
 

Ευτυχώς που σουβλίζουμε αρνιά και όχι πρόβατα γιατί θα είχαμε επικίνδυνη μείωση του πληθυσμού.
 

Πραγματική εβδομάδα των Παθών... έφυγε ο γείτονας για Πάσχα και έκλεισε το ρούτερ...
 

Και μη ξεχνάτε...
Ξημερώματα Δευτέρας του Πάσχα, γυρίζετε τις ζυγαριές 2-5 κιλά πίσω...


Έκλεισα για το Πάσχα, βρήκα προσφορά! ύπνος, φαγητό, αυτοκίνητο με βενζίνη, λεφτά για έξοδο όλα πακέτο... Θα πάω στη μάνα μου..


Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου