Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015

"Λέω να πρωτοτυπήσω"

"Οι προκάτοχοί μου επέλεξαν άλλα να λένε προεκλογικά και άλλα να κάνουν μετεκλογικά. Έχασαν τη στήριξη του λαού και έπεσαν. Σκέφτομαι να πρωτοτυπήσω και να μείνω συνεπής στις δεσμεύσεις μου", φέρεται να είπε ο Α. Τσίπρας. Και πραγματικά αν μείνει συνεπής, θα έχει πρωτοτυπήσει! Μήπως μαζί του θα έπρεπε να πρωτοτυπήσουμε και όλοι εμείς;


Εμείς σαν πολιτικοί και να σταματήσουμε να ενδιαφερόμαστε μόνο για επιδόματα, μίζες, ψήφους, θεσούλες και ένα σωρό άλλες μικροπρέπειες  που δεν τιμούν τον ελληνικό λαό;
Εμείς σαν πολιτικοί και να σκύψουμε με διάθεση συνεργασίας στο να βρεθεί ένας διαφορετικός δρόμος από κείνον που είχαμε πάρει μέχρι τώρα και μας οδηγούσε στο πουθενά;
Εμείς σαν λαός και να σταματήσουμε να ζητούμε πελατειακές σχέσεις με τους πολιτικούς μας;
Εμείς σαν λαός και να αλλάξουμε λίγο την κουλτούρα του ωχαδερφισμού και να σταματήσουμε να ενδιαφερόμαστε μόνο για τον μικρόκοσμό μας.
Κάναμε ήδη την αρχή...

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Αφήστε μας να το χαρούμε λίγο, ρε γαμώτο!

της Έλενας Ακρίτα


Πρώτη φορά βλέπω να βρίζουν όλοι επειδή μια νέα κυβέρνηση δηλώνει ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ότι θα υλοποιήσει όσα δεσμεύτηκε ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ. Δεν έχει ξαναγίνει, μιλάμε για παράνοια.

      Αφήστε μας να το χαρούμε λίγο, ρε γαμώτο! Απ' τη μύτη, μας το βγάζετε. Κάνετε σαν το κωλόπαιδο που όλοι είχαμε στην τάξη και μας έβγαζε ξινή την πενταήμερη: Μια θα βρέξει, μια το μπέργκερ χάλια, μια μου πήρες τη μερέντα, μια αλλάξτε μουσική. Ίδιοι είστε!

      Τι μίρλα είναι αυτή. Τι γκρίνια, τι μιζέρια, τι λαός είμαστε εμείς, έλεος κάπου! Κάθεται ο άλλος σαν κυράτσα και παραμονεύει πότε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΠΑΝΑΓΑΘΕ, θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ τη στραβή.

      Read my lips, δεξιούλη μου: Θα τη κάνει τη στραβή, που να πάει ο διάολος. Θα την κάνει, στο λέω και στο υπογράφω. Νέοι είναι, άπειροι είναι, πρώτη φορά αριστερή κυβέρνηση είναι, θα γίνει η πατάτα, θα γίνει το φάουλ, θα γίνει το λάθος: Μόνο οι νεκροί είναι αλάνθαστοι.

      Αλλά αυτό το σίχαμα που βιώνουμε τρεις μέρες τώρα, δεν παλεύεται με τίποτα, αδερφάκι μου. Με τί-πο-τα:Κάθεται η ΝΔ σαν τη γριά στο κατώφλι και κουτσομπολεύει όποιον περνάει μπροστά της:
      Κι όταν λέω 'γριά', δεν εννοώ την γιαγιούλα την καλοκάγαθη.
      Την 'άλλη' εννοώ: την μικρόψυχη, την κακιασμένη, τη στρίγγλα πεθερά. Αυτή που έμεινε χήρα κι ανέραστη στα 30  της - και της φταις εσύ γι' αυτό.

                  Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια...

      Γιατί ορκίστηκαν στην «τιμή και στη συνείδηση» τους κι όχι στο Ευαγγέλιο.
      Γιατί δεν φόρεσαν γραβάτες.
      Γιατί δεν έβαψαν ρίζα.
      Γιατί έφτυσαν τσίχλα στον κήπο (κάτι ξέρω 'γω που τις καταπίνω).
      Γιατί πήγε η Κωνσταντοπούλου με κίτρινο παλτό.
      Γιατί ο Βαρουφάκης το βράδυ έφαγε στη 'Ράτκα'.
      Γιατί έχει λιλά σημειωματάριο.

      Λίιιιγο να το χαρούμε, πάει; Να μην ξεσκιζόμαστε, πάει; Να στείλουμε στα τσακίδια αυτή την εμφυλιοπολεμική φάση, πάει;
      Και στα πίσω πίσω - ειδικά εμείς που δεν ανήκουμε πλέον στη «γενιά της τρελής χαράς» γιατί που πολλά έχουν δει τα μάτια μας - κρατάμε από πριν μικρό καλάθι.

      Αλλά να εγκαλούμε μια κυβέρνηση επειδή δηλώνει ότι θα τιμήσει τις δεσμεύσεις της - ε, καλά δεν υπάρχει αυτό, τέρμα!
      Βγήκε ο Τσίπρας στο υπουργικό συμβούλιο κι - όσο μας επέτρεψε να ακούσουμε ένας που έβηχε συνέχεια κολλητά στον ηχολήπτη - έβαλε 4 προτεραιότητες. Τις οποίες 4 προτεραιότητες ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ είχε βάλει και πριν την 25η:
     
            Μίλησε για αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης.
            Μίλησε για την ανεργία και την Οικονομία.
            Μίλησε για διαπραγμάτευση με τους εταίρους.
            Μίλησε για φορολογία, διαπλοκή, διαφθορά.

      Τι το 'θελε; Την ίδια μέρα πέσανε πάνω μας οι εφτά πληγές του Φαραώ. Χρηματιστήρια πάτωσαν, επενδυτές έφυγαν, τράπεζες πήραν ταγάρι ζητιανιάς και γενικώς ήρθαν τα πάνω κάτω.
(Παρένθεση: Το γεγονός ότι όλα όοοολα ΟΟΟΛΑ αυτά παίζει να είναι εσκεμμένες ενέργειες εν όψει διαπραγματεύσεων, ούτε που να μας διαπεράσει το πλατινέ. Κλείνει παρένθεση).

      Και από τηλεοράσεως, δάχτυλα άρχισαν να κουνιούνται:
                  «Πού θα βρείτε τα λεφτά;»

      Κι έβλεπες στο μάτι τους αυτή την χαιρεκακία, αυτή την ξινίλα, αυτό το μίσος από τους «πατριώτες». Που προτιμάνε να πάει η χώρα κατά διαόλου - μόνο και μόνο για να πανηγυρίσουν «σας τα ΄λεγα εγώ, δοξάστε με!». Που λένε «μακάρι να βγω» ψεύτης. Και το βλέπει το μάτι το γουρλωμένο «μακάρι να φουντάρουμε παρά να βγω ψεύτης».

                  Που θα βρούνε τα λεφτά;;;
            Δεν ξέρω - αν ήξερα θα ήμουνα ο Δραγασάκης. Μπορεί να τα βρούνε, μπορεί και όχι. Μπορεί να την πατήσουμε όλοι μαζί, μπορεί να προχωρήσουμε όλοι μαζί.  Μπορεί να δικαιωθούμε, μπορεί και να διαψευστούμε.

      Δεν ξέρει κανείς που θα μας βγάλει  αυτός ο δρόμος. Αφήστε μας όμως να απολαύσουμε τη διαδρομή. Αφήστε μας να το χαρούμε λίγο, ρε γαμώτο!
      Και ποιος ξέρει; Μπορεί - λέω εγώ τώρα - ΑΥΤΗ η πολιτική να μας βγάλει σε ξέφωτο...
      Γιατί η ΑΛΛΗ πολιτική μας έβγαλε στον Καιάδα.


Υ.Γ. Α, μην ξεχάσω. Όποιος ΝΔκράτης πρώην υπουργός χρειάζεται χαρτί υγείας, ευχαρίστως να του δώσω. Πήγα σήμερα σουπερ μάρκετ και guess what: Είχε στοίβες, Σοφία μου.

Πηγή: http://www.tanea.gr/instanea/me-tin-elena/article/5203969/afhste-mas-na-to-xaroyme-ligo-re-gamwto/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Εσείς ανάβετε σωστά το τζάκι σας;;;;;

Στο παρακάτω βίντεο δείτε πώς μπορείτε να ανάψετε το τζάκι σας με τη μέθοδο της αντίστροφης καύσης! Θα εξοικονομήσετε ξύλα, θα έχετε καλύτερη απόδοση, δε θα χρειάζεται να νταντεύετε τη φωτιά σας και το κυριότερο δε θα μολύνετε το περιβάλλον, αφού ανάβοντας φωτιά με την τεχνική αυτή δεν παράγετε καπνό!




Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Γιατί έκανε βουτιά το χρηματιστήριο;

Μεγάλες στιγμές ζούμε τούτες τις μέρες φίλοι μου και τι να πρωτοπιστέψουμε από αυτά που διαδραματίζονται γύρω μας! Επιτέλους η ζωή μας απέκτησε σασπένς με την καινούρια κυβέρνηση! Και με αυτά που μαθαίνω θα ζήσουμε πραγματικά απολαυστικές στιγμές, αφού όπως φαίνεται επιτέλους μπορεί ο λογαριασμός να πληρωθεί και από τους σωστούς πελάτες....  Με δήλωση-βόμβα ο νέος Υπουργός Υγείας Παναγιώτης Κουρουμπλής αιτείται την άμεση παρέμβαση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και των εντεταλμένων δικαστικών και διοικητικών αρχών για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, μετά τις δηλώσεις του Γ.Γ Διαφάνειας Γιώργου Σούρλα για την υπόθεση των 23 δισ. ευρώ κριθέντων ως ανείσπρακτων επιχειρηματικών κόκκινων δανείων!!!


Συγκεκριμένα το αίτημα εστιάζεται στα 23 δισ. ευρώ κόκκινων επιχειρηματικών δανείων και ειδικότερα στα δάνεια που αφορούν δανειολήπτες επιχειρηματίες που μπορεί να περιλαμβάνονται στη λίστα Λαγκάρντ, στη λίστα Νικολούδη και σε όλες τις άλλες λίστες όπου αναφέρονται καταθέσεις Ελλήνων στο εσωτερικό και το εξωτερικό.

Ζητείται η άμεση παρέμβαση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου και των εντεταλμένων δικαστικών και διοικητικών αρχών για το ξέπλυμα "μαύρου χρήματος", προκειμένου άμεσα να διερευνηθούν και να δημοσιοποιηθούν τα ακόλουθα:

• α) Ποιοι επιχειρηματίες δανειολήπτες των συγκεκριμένων δανείων που κρίνονται ανείσπρακτα έχουν καταθέσεις στις παραπάνω λίστες, β) εάν έχουν ελεγχθεί μέχρι σήμερα οι καταθέσεις τους στο εξωτερικό και εσωτερικό και γ) εάν έχουν καταβάλει τους οφειλόμενους φόρους.

• Για την ουσιαστική προστασία του δημόσιου συμφέροντος, να ερευνηθούν όλα τα ονόματα των ως άνω δανειοληπτών, των μελών των διοικήσεων των επιχειρήσεών τους και των μελών των οικογενειών τους που έχουν καταθέσεις σε πιστωτικά ιδρύματα του εσωτερικού και εξωτερικού.

• Να ενημερωθεί η κοινή γνώμη, τα κόμματα και το Κοινοβούλιο για τις εσωτερικές διαδικασίες των τραπεζών και των υπευθύνων που ενέκριναν τη χορήγηση των εν λόγω δανείων, είτε αυτά αφορούν επιχειρηματικά πάσης μορφής (κεφαλαίου κίνησης-παγαιοποιήσεων κ.λπ.), είτε δάνεια προς τους φορείς των ως άνω επιχειρήσεων για αγορά μετοχών (μετοχοδάνεια), ανεξαρτήτως εάν αυτά προορίζονταν για συμμετοχή σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των επιχειρήσεών τους ή για αγορά μετοχών άλλων επιχειρήσεων.

• Να κατατεθούν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές και στη Βουλή τα σχετικά εισηγητικά σημειώματα αξιολόγησης των αιτημάτων – πρακτικά έγκρισης, χορήγησης και εκταμίευσης των ως άνω κόκκινων δανείων ανά πελάτη και τράπεζα καθώς και η σημερινή διασφαλιστική αξία των εμπραγμάτων και λοιπών εξασφαλίσεων που τυχόν ελήφθησαν για τη χορήγησή τους.

• Για τις εμπορικές τράπεζες που έχουν προσφύγει στο ΤΧΣ για την άντληση κεφαλαίων στήριξης (δηλαδή έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί με χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου) να ερευνηθούν και να δημοσιοποιηθούν: τα στοιχεία από το έτος 2000 έως σήμερα που αφορούν σε έκτακτες παροχές (μπόνους) επίτευξης στόχων (είτε με καταβολή μετρητών,

Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

5 λόγοι για να γίνεις δάσκαλος και 5 λόγοι παραίτησης

Υπάρχει το γνωστό αστείο βέβαια (Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, Χριστούγεννα, Πάσχα), αλλά μια καινούρια έρευνα έρχεται να ανατρέψει τα πάντα. Ε, λοιπόν όχι! Δεν είναι αυτοί οι πέντε λόγοι που γινόμαστε δάσκαλοι στην πραγματικότητα!!!


Σύμφωνα με έρευνα που έγινε πρόσφατα στην ένωση εκπαιδευτικών και λεκτόρων της Μ. Βρετανίας το 76% των εκπαιδευτικών δήλωσαν ότι ο φόρτος εργασίας είναι ικανός λόγος παραίτησης, το 54% δε βλέπουν τον εαυτό τους να δουλεύουν ως εκπαιδευτικοί τα επόμενα 10 χρόνια και το ένα τέταρτο αυτών θεωρούν ότι θα έχουν αποχωρήσει από την εργασία τους στα μισά από αυτά τα χρόνια.

Η συγκεκριμένη έρευνα όμως ανέδειξε και μερικά θετικά στοιχεία. Τους λόγους για τους οποίους γίνονται εκπαιδευτικοί. Και εδώ έρχεται η έκπληξη:

Πέντε λόγοι που οι νέοι εκπαιδευτικοί θέλουν να παραιτηθούν από τη δουλειά τους

1)Ο μεγάλος φόρτος εργασίας
Αυτός ήταν ο πιο σοβαρός λόγος για να παρατήσουν τη διδασκαλία. Το 76% των εκπαιδευτικών ισχυρίστηκε ότι είναι μεγάλος ο φόρτος εργασίας.

2) Η απαξίωση του δασκάλου
Αυτός ήταν η δεύτερος πιο δημοφιλής λόγος που οι εκπαιδευτικοί σκέφτονται να εκγαταλείψουν τη δουλειά τους. Σύμφωνα και με μια έκθεση του ΟΟΣΑ που κυκλοφόρησε πέρυσι διαπιστώθηκε ότι τα δύο τρίτα των εκπαιδευτικών αισθάνονται να τους υποτιμά η κοινωνία.

3)Οι συνεχείς αλλαγές
Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι συνεχείς αλλαγές στην εκπαίδευση ήταν ένας ακόμη λόγος που είχαν σκεφτεί να φύγουν. Τα τελευταία πέντε έως 10 χρόνια έχει σημειωθεί μια μεγάλη σειρά αλλαγών.  

4) Η προκλητική συμπεριφορά των μαθητών
Περίπου το 25% δήλωσε ότι η δύσκολη συμπεριφορά των μαθητών είναι ένας σοβαρός λόγος παραίτησης.

5) Το σύστημα αξιολόγησης
Όταν ρωτήθηκαν τι αντιπαθούν οι εκπαιδευτικοί περισσότερο στη δουλειά τους, ένα εντυπωσιακό 63% δήλωσε το σύστημα αξιολόγησης.


Πέντε λόγοι που οι άνθρωποι αρχίσουν τη διδασκαλία

1) Γιατί τους αρέσει να δουλεύουν με νέους ανθρώπους και θέλουν να κάνουν τη διαφορά
Από τους 858 εκπαιδευτικούς που απάντησαν σε αυτή την ερώτηση, πάνω από το 80% είπε ότι ήθελε να διδάξει, επειδή απολαμβάνουν να δουλεύουν με τους νέους. Το  75% των εκπαιδευτικών είπαν ότι ήθελαν να κάνουν τη διαφορά.  H εντύπωση που επικρατεί ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα επιλέγεται για τις μακροχρόνιες διακοπές  ήταν στην πραγματικότητα η λιγότερο δημοφιλής από τις απαντήσεις . Μόνο το 20 % των ερωτώμενων δήλωσε ότι σκέφθηκαν να γίνουν δάσκαλοι για αυτό το λόγο και μόνο το 10% επέλεξε τη διδασκαλία για τις χρήσιμες μορφές παιδικής μέριμνας που παρέχει το επάγγελμα.

2) Γιατί το επάγγελμα του εκπαιδευτικού έχει ποικιλία.
Την απάντηση αυτή την έδωσε το  57% των ερωτηθέντων. Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν επίσης ότι απολαμβάνουν τις έξυπνες ιδέες των μαθητών τους και ότι μαθαίνουν από αυτούς μέσα στην τάξη. 

3) Γιατί η διδασκαλία είναι διασκέδαση
Περίπου το 32% είπαν ότι είχαν επιλέξει να διδάξουν γι’ αυτό

Παγώνει η αξιολόγηση - Τα σχέδια του Υπουργείου

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας παγώνει το παλιό σύστημα αξιολόγησης με το οποίο αξιολογήθηκαν ήδη σχολικοί σύμβουλοι και διευθυντές σχολικών μονάδων και επρόκειτο να αξιολογηθούν 150.000 εκπαιδευτικοί. Θα προχωρήσει σε νέου τύπου αξιολόγηση που δε θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.



Πιο συγκεκριμένα στα σχέδια της νέας ηγεσίας είναι:

-Να γίνει αποτίμηση του έργου των εκπαιδευτικών, για να να εντοπιστούν αδυναμίες και επιμορφωτικά προγράμματα

-Η αξιολόγηση να μην έχει τιμωρητικό χαρακτήρα

-Να μη λαμβάνονται υπόψη οι επιδόσεις των μαθητών για την κατηγοριοποίηση των σχολείων.

-Όπου εντοπίζονται ανάγκες για περαιτέρω βοήθεια των μαθητών, να ενισχύονται μέσω προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης


-Να μην επικυρωθούν τελεσμένα που απορρέουν από την εφαρμογή του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου.

Πηγή: Έντυπο ΕΘΝΟΣ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Δεν τους απασχόλησαν, λέει ο Λοβέρδος, οι πολιτικές πεποιθήσεις των υπαλλήλων. Μάλιστα....

Αλλά μόλις το ξεστόμισε έγινε στην αίθουσα αλαλούμ! Δείτε το βίντεο...


Σε εξαιρετικά δύσκολη θέση βρέθηκε ο απερχόμενος υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος όταν στο τέλος της ομιλίας του διαβεβαίωσε ότι ουδέποτε, στη θητεία του, ελήφθησαν υπόψιν οι πολιτικές πεποιθήσεις των υπαλλήλων. Η κατάμεστη από εργαζόμενους, αίθουσα εκδηλώσεων του υπουργείου αντήχησε από αποδοκιμασίες και σχόλια που ανάγκασαν τον Ανδρέα Λοβέρδο να σπεύσει να δικαιολογηθεί.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του 360pedia.gr, το υπουργείο Παιδείας ήταν, τους τελευταίους μήνες που καταρτιζόταν ο νέος Οργανισμός, καζάνι που βράζει. Οι υπάλληλοι μιλούν για αυθαιρεσία στις τοποθετήσεις προσώπων στις θέσεις ευθύνης.

Σχολιάζουν ότι παρακάμφθηκε η πρόβλεψη ότι προηγούνται όσοι έχουν προϋπηρεσία προϊσταμένου η αναπληρωτή και εκφράζουν αγανάκτηση για το φαινόμενο διορισμού όλων σχεδόν των συνδικαλιστών σε θέσεις ευθύνης με αποκορύφωμα την έκδοση φωτογραφικού ΦΕΚ για να αναλάβει διεύθυνση ο πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων Κώστας Κοτζαμπασάκης χωρίς να είναι κάτοχος πανεπιστημιακού πτυχίου. Οι αντιδράσεις ήταν σφοδρές και ο Ανδρέας Λοβέρδος αναγκάστηκε να ανακαλέσει την απόφασή του.

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

Πηγή: http://360pedia.gr/kokinoi-fakeloi/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Έλληνας ο Παγκόσμιος Φωτογράφος της Χρονιάς για το 2014

Ο Έλληνας φωτογράφος Βαγγέλης Γιωτόπουλος επέστρεψε από το ετήσιο συνέδριο της παγκόσμιας φωτογραφικής ομοσπονδίας (SWPP ) στο Λονδίνο, κερδίζοντας συνολικά τέσσερα από τα σημαντικότερα βραβεία του θεσμού ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε 17.000 φωτογράφους από όλο τον κόσμο!
 
Φωτογράφος της χρονιάς 2014, Portrait Πηγή: www.lifo.gr

Η συλλογή παγκόσμιων βραβείων (SWPP) για τον Βαγγέλη Γιωτόπουλο ξεκίνησε το 2010, όταν για πρώτη φορά βραβεύτηκε ως Φωτογράφος Της Χρονιάς στην κατηγορία Fine Art, τίτλο που κέρδισε και το 2011. Στην συνέχεια ακολούθησαν πλήθος τίτλων και βραβείων. Το 2012 και το 2013 ανακηρύχθηκε Φωτογράφος Της Χρονιάς της κατηγορίας Γάμου, ενώ το 2013 απέσπασε και τον τίτλο Associate -που κατέχει ένας μόνο ακόμη Έλληνας- και πάλι στην κατηγορία γάμου.

Φέτος όμως, ανάμεσα σε περισσότερους από 17.000 φωτογράφους από όλο τον κόσμο και 30.000 συμμετοχές, ο Γιαννώτης φωτογράφος απέσπασε τον τίτλο του Φωτογράφου της Χρονιάς σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες κάνοντας ρεκόρ νικών στον διαγωνισμό.



Πιο συγκεκριμένα, ο Βαγγέλης Γιωτόπουλος βραβεύτηκε με τον τίτλο: 
  • Φωτογράφος της χρονιάς 2014, Media 
  • Φωτογράφος της χρονιάς 2014, Portrait 
  • Φωτογράφος της χρονιάς 2014, Travel Και 
  • special award: Overall Winner of the Highest Gold's 2014, τη διάκριση δηλαδή του φωτογράφου με τα περισσότερα Χρυσά βραβεία για τη χρονιά που μας πέρασε.



Πριν τη βραδιά του τελικού, πέντε ακόμα φωτογραφίες του Βαγγέλη Γιωτόπουλου (κατηγορίες Γάμος, Πορτραίτο, Media, Documentary) και μία του γιού του, Αλέξανδρου Γιωτόπουλου, στην κατηγορία Γάμου, βραβεύτηκαν στον ετήσιο διαγωνισμό εκτυπώσεων της ομοσπονδίας.

Περισσότερα:  http://www.lifo.gr/now/culture/59388
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

eTwinning 2014 winner project: LYPS (Let Your Passion Shine)

Ένα ωραίο βίντεο που περιγράφει το νικητήριο πρόγραμμα του 2014 στο οποίο συμμετείχε και η συνάδελφος Αγγλικών από το 32ο Δημοτικό Πάτρας Ράνια Μπεκίρη. To e-Twinning ενώνει δασκάλους και μαθητές, χτίζει γέφυρες ανάμεσα σε κόσμους και πολιτισμούς. 





Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

«Μία οικογενειακή υπόθεση»: Χρυσό βραβείο

Με χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Τέχνη» στο Διεθνές Φεστιβάλ Οπτικοακουστικών Προγραμμάτων, FIPA (Festival International de Programmes Audiovisuels) του Μπίαριτζ τιμήθηκε το φιλμ «Μια οικογενειακή υπόθεση» της Αγγελικής Αριστομενοπούλου. Η ταινία αφηγείται τη μουσική ιστορία της οικογένειας Ξυλούρη.


Με κεντρικούς χαρακτήρες τον Ψαρογιώργη (Γιώργη Ξυλούρη), τα τρία παιδιά του που σπουδάζουν στην Μελβούρνη και τον πατέρα του, Ψαραντώνη, η ταινία ακολουθεί την οικογένεια μέσα από επαγγελματικές προκλήσεις και δύσκολες προσωπικές αποφάσεις και καταγράφει τη ζωή τους για διάστημα δύο ετών.

Η σκηνοθέτης εμπνεύστηκε το ντοκιμαντερ στη διάρκεια γυρισμάτων για την προηγούμενη ταινία της «Ταξιδιάρα ψυχή». Σε ένα από τα τελευταία γυρίσματα, όπως έχει περιγράψει η Αριστομενοπούλου , ο Γιάννης Αγγελάκας επρόκειτο να κάνει ηχογράφηση με τον Γιώργο Ξυλούρη, σε ένα μητάτο, στα Ανώγια της Κρήτης. Ο Ψαρογιώργης πήγε με τους δύο έφηβους γιούς του, Νίκο και Αντώνη Ξυλούρη, που παίζουν λύρα και λαούτο αντιστοίχως. Ως εκείνη τη στιγμή η σκηνοθέτης δεν γνώρισε ότι τα δύο αγόρια έπαιζαν μουσική, συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση. «Τα γνώρισα, ήταν μόλις 16 - 17 τότε, κι από εκεί μου προέκυψε η ιδέα».

«Η «Οικογενειακή Υπόθεση» είναι ένα ντοκιμαντέρ για τη δύναμη της οικογένειας και της μουσικής, μέσα από τη ζωή μια ιστορικής οικογένειας», αναφέρει η σκηνοθέτης στο σημείωμα της.

«Είναι - συνεχίζει - η ιστορία μια μοναδικής μουσικής παράδοσης και των ανθρώπων που την κουβαλούν. Η ταινία αποκαλύπτει πώς τρεις διαφορετικές γενιές της οικογένειας σχετίζονται με την παράδοση και πόσο τους επηρεάζει στις επιλογές τους».


Πρόκειται για μια παραγωγή της Anemon σε συμπαραγωγή με τη ΝΕΡΙΤ, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, τον ΟΤΕ TV, το ABC TV και με την υποστήριξη του προγράμματος MEDIA της ΕΕ.


Πηγή: http://www.tanea.gr/news/culture/article/5202776/xrysh-oikogeneiakh-ypothesh/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

"Η αξιολόγηση όπως την ξέραμε θα καταργηθεί"

Καλύτερες μέρες και την κατάργηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, όπως την ξέρουμε, προανήγγειλε ο νέος αναπληρωτής υπουργός παιδείας κ. Τάσος Κουράκης. 



Για καλύτερες μέρες των εκπαιδευτικών και την κατάργηση του συστήματος αξιολόγησης όπως το ξέρουμε μίλησε στην κάμερα του theToc.gr αμέσως μετά την ορκομωσία του ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας κ. Τάσος Κουράκης.

«Οι εκπαιδευτικοί περιμένουν καλύτερες μέρες γιατί η ανόρθωση του εκπαιδευτικού είναι βασικός πυλώνας της ανόρθωσης της παιδείας».

«Θα υπάρξει κάποιου είδους αξιολόγηση. Η αξιολόγηση όπως την ξέραμε θα καταργηθεί. Όταν θα γίνεται θα γίνεται από τίμιους εκπαιδευτικούς και μόνο για να δούμε τις αδυναμίες, για να ενισχύσουμε τις καλύτερες λειτουργίες. Καμία τιμωρητική διάθεση, μόνο διορθωτική προς το καλύτερο» είπε ο κύριος Κουράκης.


Δείτε το βίντεο στο thetoc.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Πολύχρωμα φασόλια

Φτιάξτε για τα μικρούλια σας πολύχρωμα φασόλια και ενθαρρύνετέ τα να μάθουν να μετρούν με αυτά φτιάχνοντας δεκάδες και μονάδες ή να κάνουν χαρούμενα κολλάζ ή απλώς να ταΐσουν τα μωρά τους!


Για να τα φτιάξετε χρειάζεστε απλά άσπρα φασόλια, χρώματα μαγειρικής και λίγο οινόπνευμα. Βάζετε τα φασόλια σε σακουλίτσες, 2 κούπες σε καθεμία. Σε κάθε σακούλα προσθέτετε 15 σταγόνες χρώματος τροφίμων της αρεσκείας σας και 1/4 περίπου της κούπας οινόπνευμα. Το οινόπνευμα βοηθά στην εξάπλωση του χρώματος και καλύτερη απορρόφηση της βαφής. Κλείστε τα σακουλάκια και ανακατέψτε, ώστε το χρώμα να καλύψει όλα τα φασόλια. Όταν όλα είναι εντάξει, αδειάστε τα φασόλια σε ένα δισκάκι ή ένα χαρτόκουτο και αφήστε τα αρκετή ώρα μέχρι να στεγνώσουν. 

Πηγή: http://kidsactivitiesblog.com/65726/scented-sensory-play
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

"Tsiprology"

Πώς βλέπουν τον Τσίπρα οι ψηφοφόροι του, οι συντηρητικοί, οι Ευρωπαίοι, οι Αμερικάνοι, τα Μ.Μ.Ε, η αστυνομία, οι ακροδεξιοί, οι κομμουνιστές και πώς βλέπει ο ίδιος τον εαυτό του. 


Σκίτσο: Ηλίας Ταμπακέας
Πηγή: http://www.lifo.gr/guests/viral/54876
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δύο δάσκαλοι στην καινούρια Βουλή

Δύο δάσκαλοι εκλέχτηκαν και θα είναι μέλη της καινούριας Βουλής. Ανήκουν και οι δύο στο ΣΥΡΙΖΑ και είναι οι μοναδικοί δάσκαλοι της Βουλευτικής ομάδας. Ο ένας, ο κ. Αμανατίδης είχε εκλεγεί και στην προηγούμενη, ο δεύτερος ο κ. Στέφος είναι καινούριο πρόσωπο. Καλή δύναμη και στους δύο!



Στέφος Γιάννης


Διευθυντής 26ου Δημ. Σχ. Ιωαννίνων, Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων, Πρόεδρος Ταμείου Αλληλοβοήθειας Συλλόγου Δ/Ν Ιωαννίνων, Δημοιτκός Σύμβουλος, μέλος Γ.Σ ΑΔΕΔΥ

Αμανατίδης Γιάννης




Από το 1985 μέχρι σήμερα εργάζεται ως δάσκαλος σε σχολεία της Καλαμαριάς. Μέλος του Δ.Σ., γραμματέας του Α΄ συλλόγου Εκπ/κών Π.Ε. Θεσ/νίκης, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ε.Δ.Ο.Θ./Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ  Μέλος της Π.Κ. εκπαιδευτικών Π.Ε. του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ.

Μέλος της Επιτροπής Εργασιακών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ποιοι μένουν εκτός Βουλής

Κάποιοι λοιπόν μένουν εκτός Βουλής, κάποιοι καινούριοι μπαίνουν, κάποιοι παραμένουν (!;) Η αλήθεια είναι ότι όσοι ψηφίζουν θα έπρεπε να νοιάζονται όχι μόνο για το ποιο κόμμα θα κάνει κυβέρνηση, αλλά και για τη σύνθεση της Βουλής. Γιατί το να στέλνεις ως αντιπροσώπους σου τα ίδια πρόσωπα επί 200 χρόνια, ενώ βλέπεις ότι δεν εργάζονται στο σωστό δρόμο, δεν είναι μάλλον εποικοδομητικό. Και αρχίζω να υποψιάζομαι ότι τελικά οι ψηφοφόροι πριν ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα θα έπρεπε να περνούν από ψυχολογικά τεστ και σίγουρα τεστ IQ! Δείτε λοιπόν πιο κάτω ποιοι μένουν εκτός Βουλής αυτή τη φορά...


Από το προηγούμενο Υπουργικό Συμβούλιο εκτός Βουλής μένουν οι Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Γιάννης Μανιάτης, Γιώργος Ορφανός και Αργύρης Ντινόπουλος.

Α' Αθήνας

Από τη ΝΔ εκτός Βουλής μένει η Φωτεινή Πιπιλή, από το ΠΑΣΟΚ οι Συλβάνα Ράπτη και Νάσος Αλευράς, από τους ΑΝΕΛ ο Κριστόφ Βαζέχα, και από το ΚΚΕ η Λίλα Καφαντάρη.

Β' Αθήνας

Από τη ΝΔ δεν εκλέγονται οι: Κατερίνα Παπακώστα, Γιάννης Μιχελάκης, Αργύρης Ντινόπουλος και Πάνος Παναγιωτόπουλος. Από το ΠΑΣΟΚ δεν εκλέγονται οι: Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Πύρρος Δήμας και Αφροδίτη Αλ Σάλεχ. Από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν εκλέγονται οι: Αννα Χατζησοφιά, Οδυσσέας Βουδούρης και Δημήτρης Τσουκαλάς. Από το ΚΚΕ δεν εκλέγεται ο Σπύρος Χαλβατζής. Από το ΠΟΤΑΜΙ δεν εκλέγεται ο Πέτρος Τατσόπουλος.

Α' Πειραιά

Από τη ΝΔ εκτός Βουλής μένει ο πρώην υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, ενώ ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ και ΑΝΕΛ δεν εκλέγουν βουλευτές.

Β' Πειραιά

Από τη ΝΔ εκτός Βουλής μένουν οι: Αναστάσιος Νεράντζης και Φαήλος Κρανιδιώτης και από το ΠΑΣΟΚ, που δεν εκλέγει βουλευτή, οι Παντελής Καψής και Δημήτρης Λιντζέρης.

Α' Θεσσαλονίκης

Στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον πρόεδρο της Ένωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη που αποσπά περισσότερες ψήφους (17.733) από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο (14.277). Εκτός Βουλής μένει ο πρώην υπουργός Μακεδονίας - Θράκης Γιώργος Ορφανός.

Σε άλλες εκλογικές περιφέρειες

Εκτός Βουλής μένουν οι:

Γιάννης Μανιάτης (ΠΑΣΟΚ, περιφέρεια Αργολίδας)
Μίκα Ιατρίδη (ΝΔ, περιφέρεια Δωδεκανήσου)
Κώστας Μαρκόπουλος (ΝΔ, περιφέρεια Εύβοιας)
Μιχάλης Κασσής (ΠΑΣΟΚ, περιφέρεια Ιωαννίνων)
Σπύρος Ταλιαδούρος (ΝΔ, περιφέρεια Καρδίτσας)
Άντζελα Γκερέκου (ΝΔ, περιφέρεια Κέρκυρας)
Πάρις Κουκουλόπουλος (ΠΑΣΟΚ, περιφέρεια Κοζάνης)
Φεβρωνία Πατριανάκου (ΝΔ, περιφέρεια Λακωνίας)
Ζέττα Μακρή (ΝΔ, περιφέρεια Μαγνησίας)
Δάνης Τζαμτζής (ΝΔ, περιφέρεια Πέλλας)
Μιχάλης Ταμήλος (ΝΔ, περιφέρεια Τρικάλων)
Χρήστος Μαρκογιαννάκης (ΝΔ, περιφέρεια Χανίων)
Μανούσος Βολουδάκης (ΝΔ, περιφέρεια Χανίων)
Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος (ΝΔ, περιφέρεια Έβρου)
Άκης Γεροντόπουλος (ΝΔ, περιφέρεια Έβρου)
Γιώργος Ντόλιος (ΠΑΣΟΚ, περιφέρεια Έβρου)
Επικρατείας


Εκτός Βουλής μένουν, επίσης, οι Γιώργος Φλωρίδης, Παναγιώτης Ρήγας, Νίκος Μπίστης και Τέρενς Κουίκ, αφού ΠΑΣΟΚ και ΑΝΕΛ δεν κατάφεραν να εκλέξουν από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας.

Πληροφορίες: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231380290
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2015

Μην πετάτε τις πλεχτές κουβέρτες των μαμάδων σας!

Λοιπόν, αγαπημένοι μου φίλοι, κάνοντας μια βόλτα στα ιντερνετικά μαγαζιά ανακάλυψα μια καταπληκτική κολεξιόν για άντρες και γυναίκες που δεν ήταν δυνατόν να μη σας την κοινοποιήσω. Πρόκειται για την νοσταλγική κολεξιόν LordvonSchmitt που μπορείτε να τη βρείτε στο Εtsy. Το ξεχωριστό με τα ρούχα της σειράς αυτής, που αν μη τι άλλο μας θυμίζουν τα παιδικά μας χρόνια, είναι ότι φτιάχνονται από τις παλιές κουβέρτες των μαμάδων μας!



Έχετε λοιπόν κληρονομήσει στην προίκα σας εκείνες τις φοβερές πολύχρωμες κουβέρτες, τις πλεγμένες με βελονάκι, που όλο λέτε ότι θα τις χαρίσετε στους φτωχούς τις γειτονιάς και όλο το αναβάλλετε; Μη το κάνετε γιατί δεν ξέρετε τι καιροί θα μας βρουν! 


Πάρτε ιδέες από το κατάστημα LordvonSchmitt και φτιάξτε τη δική σας κολλεξιόν. Εκείνοι άλλωστε φτιάχνουν από σορτσάκια μέχρι ολόσωμε φόρμες. Και τα παραδίδουν σε όλον το κόσμο. Ενδεικτική τιμή: ανδρικό σορτσ 41,05€!


Φωτό: http://www.boredpanda.com/crochet-shorts-schuyler-ellers-lord-von-schmitt/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015

Στήριγμα καρτών

Φτιάξτε το δικό σας στήριγμα καρτών από ένα παλιό βιβλίο, κατά προτίμηση μικροκαμωμένο. Εννοώ να μην είναι τα φύλλα του μεγέθους Α4, αλλά μικρότερα. Απλώς διπλώστε όλα τα φύλλα στη μέση. Το βιβλίο θα ανοίξει σαν βεντάλια. Μπορείτε τότε να στριμώχνετε εκεί επαγγελματικές κάρτες, σημειώματα, λογαριασμούς και άλλα χαρτάκια που θέλετε να τα έχετε εύκαιρα... 

http://www.morningcreativity.com/diy-book-business-card-holder/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δε θέλω να πάω βόλτα, σας λέω!!!!



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η εκπαίδευση σε εποχή ριζικών αλλαγών

Συνεχείς αλλαγές γίνονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το ίδιο και στις άλλες χώρες του κόσμου. Το μοντέλο της Ανεστραμμένης Αίθουσας το οποίο δουλεύουν τα σχολεία στην Αμερική λένε ότι έχει θεαματικά αποτελέσματα. Το πρότζεκτ E-Limu πάλι προσπαθεί να κρατήσει τους μαθητές στην αίθουσα στην Κένυα, όπου η σχολική διαρροή είναι πάνω από 40%, ενώ μια νέα μέθοδος σε σχολεία της Κίνας στοχεύει στον τερματισμό της παπαγαλίας και στην καλή διάθεση των εκπαιδευτικών! Μάθετε περισσότερα....





Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Εκλογές 2015 με χιούμορ

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

Πήραν ΦΕΚ οι αλλαγές στα 1347 ΕΑΕΠ

Μην ανησυχείτε λοιπόν άλλο, γιατί οι αλλαγές του Υπουργείου πήραν ΦΕΚ και έρχονται, μάλλον, σύντομα στα ΕΑΕΠ. Με στόχο να απαλλαχθούν οι μαθητές από τις απογευματινές εργασίες και να έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο από τις 2 Μαρτίου και μετά θα εφαρμοστεί πιλοτικά η μελέτη και εμπέδωση της Γλώσσα, των Μαθηματικών και των Φυσικών στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Πρωινής Ζώνης.


Η μελέτη και εμπέδωση θα εφαρμοστεί στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ στα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά και στις τάξεις Ε΄, ΣΤ΄ και στο μάθημα της Φυσικής.

Για την μελέτη και εμπέδωση των ανωτέρω μαθημάτων θα διατίθεται είτε μέρος της διδακτικής ώρας των ανωτέρω γνωστικών αντικειμένων είτε ολόκληρη διδακτική ώρα ημερησίως και μέχρι 5 ώρες την εβδομάδα συνολικά. Η μελέτη και εμπέδωση υλοποιείται από τον δάσκαλο της τάξης ή από άλλον εκπαιδευτικό ΠΕ 70.

Η κατανομή των ωρών της μελέτης και εμπέδωσης και η διαμόρφωση του Εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος θα γίνεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και έγκριση του οικείου σχολικού Συμβούλου με βάση της ανάγκες, τις δυνατότητες, τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού, τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας κ.λπ. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής εφαρμογής θα ακολουθήσει σχετική αξιολόγηση».

«Στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, η μία διδακτική ώρα της Φυσικής Αγωγής θα διατίθεται για χορούς. Επιπλέον στις τάξεις (Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄) μία διδακτική ώρα θα διατίθεται για δράσεις του προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο». Για τις τάξεις Ε΄, ΣΤ΄, δύναται να διατίθεται μία (1) διδακτική ώρα για δράσεις του προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο».

Πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων. Δράσεις δημιουργίας και πολιτισμού, δράσεις του προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο» από 1 έως 5 ώρες.

Προτείνεται για όλα τα τμήματα του ολοήμερου προγράμματος. Θα μπορούσαν να υπάρξουν και μικτά τμήματα από μαθητές διαφορετικών τάξεων υπό τη μορφή κύκλων γνωστικών αντικειμένων ή αλλιώς ομίλων δράσεων δημιουργίας και πολιτισμού.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δραστηριότητας οι μαθητές όλων των τάξεων μπορεί να προετοιμάζουν σχολικές εορτές, χορωδίες, θεατρικές παραστάσεις και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες για την καλλιέργεια της αισθητικής καθώς και την ανάδειξη και προώθηση στοιχείων του πολιτισμού όπως: λογοτεχνία, τέχνες, φωτογραφία, μουσικά σύνολα, κ.α.). Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να οργανωθεί από δασκάλους, εκπαιδευτικούς θεατρικής αγωγής και εκπαιδευτικούς μουσικής, φυσικής αγωγής.


Στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ η μία διδακτική ώρα της Μελέτης Περιβάλλοντος δύναται να διατίθεται από τον διδάσκοντα/ εκπαιδευτικό ΠΕ 70 για δράσεις του προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο».

Πηγή: http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/204165/phran-fek-oi-proores-allages-se-1347-dhmotika.html
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2015

"Το φυσικό αέριο για τη Ν.Ευρώπη θα περνά αποκλειστικά από την Ελλάδα"

Για κοιτάξτε τώρα: Η Ρωσία διά του πρωθυπουργού της Ντμίτρι Μεντβέντεφ, ανακοίνωσε επίσημα ότι η Ελλάδα θα γίνει ο μεγαλύτερος ενεργειακός κόμβος φυσικού αερίου στην Ευρώπη και ότι μέσα από το ελληνικό έδαφος θα περνά σύντομα το δίκτυο που θα εφοδιάζει ολόκληρη τη νότια και μέρος της κεντρικής Ευρώπης με φυσικό αέριο! Αυτά είναι!!!



Επίσης ξεκαθάρισε ότι η Ουκρανία τελειώνει ως ενεργειακός κόμβος και πλέον θα πρέπει να δημιουργήσουν εντός της Ελλάδας υποδομές για να παραλαμβάνουν από τα ελληνοτουρκικά σύνορα το φυσικό αέριο που χρειάζονται.

«Έχουμε ως αφετηρία μας το γεγονός ότι το σύμφωνο διαμετακόμισης για τη διοχέτευση αερίου στην Ε.Ε. μέσω της Ουκρανίας τερματίζεται το 2019, οι ποσότητες φυσικού αερίου για τους Ευρωπαίους καταναλωτές θα παρέχονται από την Ελλάδα που θα υποδέχεται τον αγωγό που θα κατασκευαστεί στην Τουρκία», τόνισε ο Ρώσος πρωθυπουργός μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης με τον υπουργό Ενέργειας της χώρας Αλεξάντρ Νόβακ και τον επικεφαλής της Gazprom Αλεξέι Μίλερ, σημειώνοντας ότι «η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι απαραίτητο από κοινού με τις χώρες καταναλωτές να λάβει σε συντομότατο χρόνο απόφαση ανάπτυξης των δικών της υποδομών, ώστε οι αντίστοιχες ποσότητες φυσικού αερίου να φθάσουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές».

«Η Ουκρανία τελείωσε για την Ρωσίας ως κόμβος μεταφοράς φυσικού αερίου. Η ζωή συνεχίζεται, υπάρχει μια σειρά από άλλες ιδέες. Είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε με τους Ευρωπαίους, αλλά υπό εκείνες τις συνθήκες, για τις οποίες θα κατορθώσουμε να συμφωνήσουμε», είπε ο Μεντβέντεφ κατά την έναρξη της σύσκεψης, αναφερόμενος στην ακύρωση της κατασκευής του αγωγού φυσικού αερίου South Stream.

Αυτή η απόφαση της Ρωσίας σίγουρα θα έχει συνέπειες και στο πώς θα αντιμετωπίσουν την Αθήνα οι δανειστές, αφού πραγματικά "δεν τους παίρνει" να απωλεστεί γεωστρατηγικά η Ελλάδα σε περίπτωση που επιμείνουν στη μη διαγραφή μέρους του τοκογλυφικού χρέους.

Κάτι που είναι βέβαιο ότι θα συμβεί, αφού τυχόν έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη θα συμπαρασύρει μεν και την Κύπρο, αλλά και την Ιταλία και την Ισπανία κλπ., αλλά το κυριότερο είναι ότι θα την σπρώξει να αναζητήσει συμμάχους στην ελεύθερη αγορά, όπως είναι η Ρωσία και η Κίνα...

Συν, βέβαια τα οικονομικά οφέλη που θα έχει η Ελλάδα από την μεταβολή της σε ενεργειακό κόμβο (εκτός και αν βρεθεί κάποιος νέος Α.Σαμαράς και χαρίσει πάλι τα τέλη διέλευσης, όπως έγινε με τον ΤΑΡ), ενώ και σε επίπεδο ασφάλειας η περιοχή του Έβρου αποκτά "κρίσιμη" σημασία για την Ρωσία που θα έχει κάθε λόγο να αποτρέψει τυχόν τουρκικές "αναζητήσεις"...

Περισσότερα: defencenet.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πολιτικές διαφημίσεις

Η αλήθεια είναι ότι τα ΜΜΕ μας τα έχουν κάνει πράγματι "κουδούνια" με τις εκλογές, συγχωρήστε μου την έκφραση, την εμπνεύστηκα από το βίντεο που θα σας παρουσιάσω παρακάτω. Όμως δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των ανθρώπων που ασχολούνται με την πολιτική διαφήμιση. Αυτή τη φορά μάλιστα είδαμε πράγματι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ, πραγματικά έργα τέχνης!!!!



Μια τέτοια πολιτική διαφήμιση που με ενθουσίασε με το σενάριο, τη σκηνοθεσία, το γενικό στήσιμο είναι "Η φωνή". Η διαφήμιση είναι εμπνευσμένη από τη σκηνή της ερωτικής εξομολόγησης της ταινίας "Love Actually" και είναι πραγματικά καταπληκτική. Συγχαρητήρια στους δημιουργούς.

Σενάριο/σκηνοθεσία: Σ. Ματθαιόπουλος.
Δ. Φωτογραφίας: Αυγουστίνος Κατσιβαρδάς-K. Φασουλάς
Junior DP Έλενα Μπονέλλη
Editing K. Φασουλάς-Σ. Ματθαιόπουλος
Πρωταγωνιστής: Τζίμης Πολίτης
Από το βάθος: Θέμις Γριντέλα

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Φτιάξτε όμορφα καλάθια με ανακυκλώσιμα υλικά

Φτιάξτε όμορφα καλάθια με υλικά που μπορεί να έχετε στο σπίτι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χαρτόκουτα, ύφασμα από κάποιο παλιό φόρεμα που δε φοράτε πια ή μπορείτε να αγοράσετε κάποιο ρετάλι και μια παλιά σας ζώνη. 



Πριν ντύσετε το κουτί μην ξεχάσετε να σιδερώσετε το ύφασμα, εάν είναι ζαρωμένο. Μετά απλώστε ατλακόλλα στο χαρτόκουτο και κολλήστε το ύφασμα. Κόψτε τη ζώνη στο μέγεθος που σας βολεύει και δέστε τη στο κουτί σας χρησιμοποιώντας δυο μικρές βιδούλες από αυτές που έχουν παξιμάδια. 



Η σχολική τάξη του μέλλοντος

Πώς φαντάζεστε ότι θα είναι οι σχολικές τάξεις του μέλλοντος; Αν είναι πράγματι έτσι όπως τις παρουσιάζει το παρακάτω βίντεο, θα αναστηθώ και θα ξαναπάω σχολείο!!!





Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015

΄Ενα «γαλατικό χωριό» της εκπαίδευσης

Τα παιδιά αποστηθίζουν, αντιγράφουν, κουβαλούν ασήκωτες τσάντες. Δυσανασχετούν. Το ίδιο και οι γονείς τους. Η σχολική ζωή, τις περισσότερες φορές, βαρετή, στεγνή. Ενα μικρό εκπαιδευτικό «γαλατικό χωριό», όμως, εξακολουθεί να αντιστέκεται στη στείρα μονότονη γνώση. Είναι το Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών στη Σκουφά.



Ο κ. Κωνσταντίνος Πανούσης διδάσκει στη Δ΄ Δημοτικού φέτος. Οπως δηλώνει ο ίδιος, «διαθέτει μηδέν τυπικά προσόντα στον φάκελο της αξιολόγησης, αλλά το απόλυτο άριστα της επιτροπής στη διδασκαλία». Εδώ και 10 χρόνια έχει υιοθετήσει τις νέες τεχνολογίες, εισάγοντας τη χρήση της ταμπλέτας στην καθημερινότητα της τάξης, καταργώντας τα βιβλία. «Μπορούμε να κάνουμε τη μάθηση ελκυστική;», ήταν το ζητούμενο για τον ανήσυχο δάσκαλο. «Τα περισσότερα παιδιά μελετούν χωρίς να αυτενεργούν. Πώς μπορούν να κατακτήσουν τη γνώση; Οι εξελιγμένοι Φινλανδοί ψηφιοποιούν εντελώς πλέον την εκπαίδευσή τους, θεωρώντας πως οι μαθητές πρέπει να εξοικειωθούν με τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουν και στην πραγματική τους ζωή. Το ελληνικό σχολείο απέχει από αυτήν τη λογική. Το όραμά μου; Να κάνω τη διδασκαλία πιο άμεση, βιωματική, ομαδοσυνεργατική, να φέρω τον μαθητή στο επίκεντρο, λειτουργώντας ο ίδιος ως εμπειρογνώμονας, να ενισχύσω την αλληλεπίδραση. Η τεχνολογία προσφέρει έναν ελκυστικό, διαδραστικό τρόπο προσέγγισης της γνώσης. Με καθημερινή προετοιμασία πέντε τουλάχιστον ωρών για την επόμενη μέρα, έχω φτάσει σε σημείο όπου βλέπω το όραμά μου να υλοποιείται».

Ποια η μορφή του μαθήματος; «Χωρισμένοι σε ομάδες, οι μαθητές, εκτός από το ψηφιοποιημένο περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου, έχουν στη διάθεσή τους τρισδιάστατες εικόνες, βίντεο, ασκήσεις για τις οποίες μπορούν αμέσως να πάρουν απάντηση κ.ά. Μπορούν να προσθέσουν στο ψηφιακό βιβλίο δικές τους σημειώσεις, σχεδιαγράμματα. Για παράδειγμα, στη Γεωγραφία, αντί να αποστηθίζουν λίστες με βουνά, φτιάχνουν τον δικό τους χάρτη, ή στην Ιστορία θα οπτικοποιήσουν το μάθημα, αναπαριστώντας μια μάχη με animation. Δεν μαθαίνουν καλύτερα έτσι αντί να αποστηθίσουν δέκα αράδες;»

Μήπως η ταμπλέτα λειτουργεί ισοπεδωτικά για τη γραφή και την ανάγνωση; «Η παγίδα αφορά όσους χρησιμοποιούν ένα ψηφιακό εργαλείο μέσα σε ένα περιβάλλον παραδοσιακής διδασκαλίας. Σ’ εμάς κυριαρχεί η ανθρώπινη δημιουργία, το μυαλό. Εξάλλου, έχουμε τη δυνατότητα να ενσωματώνουμε μέσα στο ψηφιακό βιβλίο ακόμη και τη γραπτή εργασία του μαθητή με το μολύβι, που καταχωρίζεται σε ένα cloud, ενώ κάθε εβδομάδα έρχεται ένας συγγραφέας. Τα παιδιά έχουν προετοιμάσει το βιβλίο, κάνουν απίστευτες εργασίες, συχνά αιφνιδιάζοντας τον καλεσμένο».

Μία άλλη καινοτομία του κ. Πανούση είναι ότι προτιμά να χρησιμοποιεί το ψηφιακό υλικό που δημιουργούν τα ίδια τα παιδιά αντί για εκείνο του υπουργείου. Ο λόγος; «Επειδή είναι αυτό που βγαίνει μέσα από τη σκέψη του παιδιού – αν εξηγήσει πώς γίνεται η διαίρεση, αυτό δεν είναι το ζητούμενο; Εχουμε φτάσει στο σημείο μαθητές να παρατηρούν πού υστερούν οι συμμαθητές τους και να δημιουργούν ενισχυτική

Φτιάξτε υπέροχες χάρτινες τσαντούλες για τα δώρα τους (με πατρόν)

Αφιερώστε λίγο χρόνο και φτιάξτε τη δική σας τσαντούλα. Προτείνω να χρησιμοποιήσετε όμορφα κανσόν σε διάφορα σχέδια ή και μονόχρωμα. Σχεδιάστε, τσακίστε, βάλτε κορδελίτσες για χερούλια, διακοσμήστε με το δικό σας γούστο και πρωτότυπα υλικά. Σίγουρα οι τσαντούλες σας θα κάνουν το δώρο σας ακόμα πιο ξεχωριστό. 




Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Επισκεφθείτε το «PROSVASIS www.prosvasis.co»

Πρόκειται, αγαπημένοι μου αναγνώστες, για μια πολύ ωραία ιδέα, βραβευμένη με Τιμητική Διάκριση στην «Αριστεία Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας 2014» στον τομέα «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας». Βοηθά τα ΑΜΕΑ να βρουν μέρη όπου η διαμονή και η παραμονή τους θα είναι άνετη, αλλά και τους ιδιοκτήτες να παρουσιάζουν τις επιχειρήσεις τους που είναι φιλικές προς τα ΑΜΕΑ. 


Το «PROSVASIS www.prosvasis.co» είναι μια ιστοσελίδα όπου μπορείτε να βρείτε όλα τα μέρη της Ελλάδας που μπορούν να έχουν πρόσβαση τα ΑΜΕΑ. Και λειτουργεί διαδραστικά, αφού ο καθένας μπορεί να σημειώσει πάνω σε χάρτη και να παρουσιάσει την επιχείρησή του που λειτουργεί υποστηρικτά προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Συνοδεύεται επίσης από ένα το ίδιο ενδιαφέρον μπλογκ. Νομίζω ότι είναι μια ιστοσελίδα που ξεχωρίζει και μπορεί να βοηθήσει όλους τους ενδιαφερόμενους.

Συγχαρητήρια στα παιδιά που είχαν την ιδέα της δημιουργίας της και ήταν οι: Δασκαλοπούλου Ευτυχία, Καζία Ελένη, Καπογιαννόπουλος Βασίλειος, και Φαζάκης Νικόλαος.


Αν έχετε λοιπόν μαγαζί, ξενοδοχείο, εστιατόριο, γκαλερί, θέατρο, οποιοδήποτε τέλος πάντων χώρο προσβάσιμο σε ΑΜΕΑ μπείτε, καταχωρήστε τον και παρουσιάστε τον στο «PROSVASIS www.prosvasis.co» πατώντας την επιλογής "Σημεία πρόσβασης". Αν πάλι είστε ΑΜΕΑ μπείτε στο «PROSVASIS www.prosvasis.co» και μάθετε σε ποια μέρη η διαμονή σας θα είναι ποιο άνετη

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Γνωρίστε τα στυλό που γράφουν τρισδιάστατα!!!!

Πώς θα σας φαινόταν να ζωγραφίζετε πράγματα αληθινά, τρισδιάστατα, που να μπορείτε να τα σηκώσετε από το χαρτί και να τα πιάσετε στα χέρια σας και όλα αυτά με ένα στυλό; Απίστευτο; Και όμως! Γνωρίστε, φίλοι μου τα 3D pens!


Photo: http://www.latimes.com/home/la-hm-3d-doodler-20140503-story.html

Με τα 3D pens μπορούμε να γράφουμε στην κυριολεξία στον αέρα! Χρησιμοποιούν πλαστικό ABS (το πλαστικό που χρησιμοποιείται από πολλούς 3D εκτυπωτές) και είναι πολύ απλά στη χρήση, αφού δεν απαιτούν κάποιο λογισμικό ή τη σύνδεσή τους με κάποιον υπολογιστή. Απλά το 3D pen οπλίζεται με το καλώδιο ABS, το βάζεις στην πρίζα και αρχίζεις να ζωγραφίζεις. Μου θυμίζει πυρογράφο ή πιστόλι σιλικόνης. Το στυλό ζεσταίνει το πλαστικό που στο εσωτερικό του λιώνει, βγαίνει από τη μύτη του ρευστό και σε κλάσματα δευτερολέπτου στερεοποιείται, με αποτέλεσμα να σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείς τρισδιάστατα σχέδια.



Εγώ προσωπικά σαν εργαλείο το βρίσκω καταπληκτικό. Πιστεύω ότι τα 3D pens μπορούν εύκολα να ενθουσιάσουν μικρούς και μεγάλους. Η χρήση τους στην τάξη θα ήταν πολύ δημιουργική. Δυστυχώς όμως η τιμή τους είναι ακόμα τσιμπημένη. 

Photo: http://www.latimes.com/home/la-hm-3d-doodler-20140503-story.html

Μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ ή ΕΔΩ ή ΕΔΩ

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τα καταφύγια της Τριών Ναυάρχων

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων «Φαντάσου την Πόλη Πάτρα 2014» τον περασμένο Οκτώβριο Οι υπόγειες στοές των Τριών Ναυάρχων και Ψηλών Αλωνίων καθαρίστηκαν και φωταγωγήθηκαν από τον Δήμο. Μελέτη που εκπονήθηκε από το Τεχνικό Επιμελητήριο Δυτικής Ελλάδος προτείνει τη χρήση του καταφυγίου ως εκθεσιακού και μουσειακού χώρου, που θα ενταχθεί στις βασικές πολιτιστικές υποδομές της πόλης μας.

Φωτό: Νίκος Πολύζος

Τα καταφύγια αυτά προστάτευσαν τους Πατρινούς από τους Ιταλικούς βομβαρδισμούς του 1940. Κατασκευάστηκαν λίγα χρόνια πριν από τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο και αποτελούνται από τρία τμήματα τύπου διαδρόμου και πέντε χώρους από 5 έως 8 τ.μ. ο καθένας. Η όλη κατασκευή είναι από πέτρα και οι δύο τεράστιες πόρτες τους σιδερένιες με καμάρες.

Φωτό: Νίκος Πολύζος


Πράγματι θα ήταν πολύ ωραία ιδέα θα να διαμορφωθούν οι χώροι και να αξιοποιηθούν. Εκείνο το σημείο της πόλης θα γινόταν ακόμη πιο ενδιαφέρον.

Περισσότερα:  http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/310120
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Ζωγραφίστε κάρτες και δείτε τις να κινούνται!

Ή ακόμα καλύτερα βάλτε τα παιδιά σας να ζωγραφίσουν όμορφες κάρτες στο iwishyouto. Πρόκειται για μία παααααάρα πολύ απλή ιστοσελίδα ζωγραφικής, από αυτές που τα μικρά τις παίζουν στα δάχτυλα. 

Η μόνη της και η καλύτερή της διαφορά από τις άλλες είναι ότι όταν τελειώσετε σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε όλες τις κινήσεις που κάνατε από την αρχή μέχρι το τέλος της δημιουργίας της κάρτας σας δημιουργώντας έτσι αυτόματα ένα animation. Το animation έχετε τη δυνατότητα να το ενσωματώσετε στο μπλογκ σας όπως έκανα εγώ παρακάτω, ή να στείλετε το λινκ με μέιλ κλπ. Δοκιμάστε το. Είναι πολύ ευχάριστο για τα παιδιά. 

Σημειώστε ότι δεν χρειάζεται καν εγγραφή.




Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2015

Σχολεία διδάσκουν τους μαθητές τους πώς να κάνουν μασάζ

Μια νέα διδακτική προσέγγιση έχει εισαχθεί και εξαπλωθεί στα σχολεία της Αγγλίας σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το παιδικό στρες. Τα παιδιά από την ηλικία των πέντε διδάσκονται να κάνουν στο σχολείο μασάζ το ένα στο άλλο, σε μια νέα πρωτοβουλία που στόχο έχει να τα βοηθήσει να μάθουν πώς να χαλαρώνουν, να ενισχυθεί η  αυτοεκτίμησή τους και να ελαττωθούν τα φαινόμενα του εκφοβισμού και της σχολικής βίας.



Τα μαθήματα μασάζ διδάσκονται από ειδικούς εκπαιδευτές που επισκέπτονται τα σχολεία και διδάσκουν στα παιδιά πώς να κάνουν μασάζ. Ύστερα οι μαθητές εξασκούνται ο ένας πάνω στον άλλον. Οι γονείς είναι πολύ θετικοί απέναντι στο μάθημα και δίνουν την άδειά τους για την πρακτική εξάσκηση των παιδιών. Τα μαθήματα γίνονται σε δεκαπενθήμερη βάση σε παιδιά ηλικίας μεταξύ πέντε και 13. Το μασάζ έχει δείξει ότι μειώνει το στρες και βοηθά τα παιδιά να συγκεντρωθούν στο σχολείο και να κοιμούνται καλύτερα το βράδυ.

Το μασάζ στο Σχολικό Πρόγραμμα ξεκίνησε για πρώτη φορά πριν από 15 χρόνια στη Σουηδία και στον Καναδά.



Ένα από τα βρετανικά σχολεία που έχει εισαγάγει τα μαθήματα μασάζ στο πρόγραμμά του είναι το  Ardingly College, ένα δημόσιο σχολείο στο Sussex για αγόρια και κορίτσια ηλικίας μεταξύ δύο και 18 ετών. Η εκπαιδεύτρια  Mary Spink, η οποία εκτελεί το πρόγραμμα στο σχολείο, είπε: «Τα παιδιά το απολαμβάνουν πραγματικά και παραμένουν ήρεμα και  χαλαρωμένα και μετά το μάθημα.». Οι διοργανωτές του προγράμματος ισχυρίζονται ότι τα παιδιά που διδάσκονται μασάζ αισθάνονται καλύτερα, ενισχύεται η αυτοεκτίμησή τους και η σωματική επαφή τα κάνει να δένονται περισσότερο με αποτέλεσμα να υπάρχει μικρότερος κίνδυνος να εκδηλωθεί σχολικός εκφοβισμός.


Πηγή: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2911774/Children-young-five-taught-perform-massages-school-bid-help-relax.html
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ